Jumaat, 8 Mac 2013

Sticker pembangkang tak boleh, BN boleh ke? Bangang pengarah HKL ni!

SHAH ALAM, 7 MAC : Hospital Kuala Lumpur (HKL) mengesahkan semua anggotanya tidak dibenarkan meletakan sebarang pelekat (sticker) yang mempunyai logo parti pembangkang sama ada di kenderaan masing-masing atau mana-mana bahagian di dalam premis HKL.

Arahan ini berkuat kuasa serta merta melalu sepucuk surat bertarikh 4 Mac 2013 dan tersebar luas di laman sosial Facebook.






# sila like "pakatan rakyat supporters"


Tv Selangor menghubungi pejabat Timbalan Pengarah HKL dan Pembantunya, Nur Hazlin Mohd Yunus mengesahkan perkara ini.

Surat yang ditandatangani Pengarah HKL, Datuk Dr Zaininah Mohd Zain menyatakan semua ketua jabatan, ketua bahagian dan ketua unit diminta untuk menasihat anggota di bawah jabatan atau seliaan masing-masing supaya mematuhi arahan berkenaan.

Selain itu, mereka juga perlu memastikan bahawa tiada anggota HKL melanggar arahan tersebut.

Sekiranya ingkar berbuat demikian, tidakan sewajarnya termasuk tindakan tatatertib boleh diambil terhadap mereka yang melanggar peraturan ini.

PBO: Nampaknya Pengarah Hospital ni dah kena penyakit trauma dengan sticker pembangkang. hahahhaha kena cari formula baru penyakit ni. Reaksi korang?


sumber sini



pen buruk online




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

3 respon:

mr edz berkata...

baik aku je la yang jadi pengarah..

Tanpa Nama berkata...

sah kaki penjilat ni. macam ni status pengarah

Tanpa Nama berkata...

HKL rakyat punya ke UMNO bangsat punya. Gaji kakitangan dan pengarah d bayar pakai duit poket ahli UMNO ke?