Ahad, 4 November 2018

Rakyat kena kencing dengan Najib

Pergh ..

Baca dalam sinar harian seperti kat bawah.

Najib kata rakyat Malaysia kena kencing dengan PH.

Belanjawan banyak yang tak tunai ..

hahahaha ..

Najib semakin bimbang untuk disumbat dalam penjara Sg Buloh.

Patutlah cakap pun tak berapa nak betul ..

Yang menyesal tu bukan pengundi PH ..

Tapi mereka yang masih percaya dengan dedak Najib ..

Tak kurang yang kecewa kerana strategi salah semasa PRU 14 .. ehem ..

Hakikatnya ...

Rakyat tidak menyesal ..

Lagi menyesal kalau Najib terus berkuasa ..

Rosmah semakin naik tocang ..

Entah berapa ratus billion lagi nak rembat ..

Bberapa ribu buah beg lagi nak beli ..

Pak lebai pun nak bersuara jugak ..

Negeri sendiri pun asyik defesit jer ..

Mampusss ....

Bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak mendakwa ramai rakyat yang menyesal sesudah mereka mengundi PH pada PRU14 lalu.

Luahan itu dikongsi rakyat menerusi ruangan komen di Facebook rasmi Najib Razak .
Katanya, ramai rakyat yang menyatakan kekesalan mereka mengundi PH sesudah hampir lima bulan PH memerintah negara.

"Saya percaya Umno-BN menang jika permainan sama rata sebab di mainkan kepada kepala pengundi jadi orang muda, rakyat, pemandu teksi, pegawai kerajaan kena kencing semua jadi macam itu mereka tak nampak pada Umno dan BN yang kita buat segalanya, tapi bila lepas 9 Mei baru mereka sedar.

"Saya nak kongsi bila dalam Facebook komen saya cuba baca juga walaupun tak boleh jawab satu persatu ada yang kata Datuk Najib minta maaflah, saya termakan fitnah PH saya minta maaf undi PH kerana saya dihasut, hari ini saya tahu kebenaran saya menyesal, ini komen yang sebenar ya," katanya dalam program santai bersamanya di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) hari ini.

Dalam pada itu katanya, ramai yang takut dengan sambutan rakyat terhadap Facebooknya.

"Sampai di mahkamah mereka minta saya jangan buat catatan di FB ini kononnya Malaysia baharu takut catatan saya.

"Jadi mujurlah hakim setuju tolak permohonan itu," katanya.


kah3...

tulis la banyak mana pun ..

Lepas ni elok la belajar mengaji dalam penjara pulak ..

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: