Ahad, 4 November 2018

Icerd kerja pendesak dalam PH?

First aku nganga jugak la bila pemuda UMNO dan PAS buat perarakan bantah Icerd dari Masjid Jamek mula berarak ke Sogo.

Nganga bukan sebab apa. Nganga sebab aku pun tak faham apa sebenarnya Icerd. Aku yakin, yang berarak pun belum tentu faham betul tentang Icerd ni. Tapi demi kelangsungan politik bedal saja je labu.



Icerd ni menatang apa?

Dulu pasai apa tak pernah dengar pun ..?

Petanda puak pendesak dalam Pakatan Harapan mula buat kerja.

Icerd ke, langsat ke ... aku dah tulis sebelum ni tentang 3 tanda PH akan tumbang semasa pru 15 kalau benda-benda macam ni tak diperjelas / counter balik bagi rakyat melayu faham.
Baca artikel tu kat sini: 3 faktor pengundi melayu PH akan beralih arah pada PRU 15!

Aku juga harap yang puak pendesak dalam PH tolong baca artikel tu, buka mata kalau tak mau gigit jari.

Semua cari pasai belaka ...

Bila makin banyak baca, baru boleh buka mata ..

Icerd ... aku yakin pembangkang tak ada isu. Tak faham dan dia orang dah label Icerd ni Malayan Union 2.0

Betoi ka Icerd boleh melebihi perlembagaan negara?

Tunggu ....

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: