Sabtu, 22 Ogos 2015

Chef Wan anggap saudara sendiri sebagai Anjing!

Pada musim raya lepas, kecoh industri hiburan dengan kisah pergaduhan antara Chef Wan dengan saudaranya sendiri.. Perkara ni jadi bila Chef Wan memuatnaik sekeping gambar saudaranya yang didakwa pemalas..

Sebabkan rasa diri dimalukan, saudaranya tu ambil keputusan nak saman Chef Wan sebab dah malukan dorang dengan sebarkan gambar yang tak sepatutnya kat umum..

Walaupun ada dengar kata nak saman, sehingga hari in Miss A tak dapat apa-apa perkembangan tentang perkara itu.. Malam tadi, Chef Wan sekali lagi bagi respon terhadap saudaranya tu melalui akaun Instagramnya dengan kata-kata pedas..

Panjang lebar carutan Chef Wan, sampai dia gelar individu tu sebagai ‘anjing’.. Fuhh.. mulut Chef Wan ni memang hebat.. Dia dengan Azwan Ali ini memang kalau jadi geng kata kat orang boleh meletup Malaysia ni..

Kalau dah Chef Wan keluarkan kenyataan macam ni mesti akan ada respon balas dari saudaranya.. Takkan dorang nak diam je, teruk kot kena maki.. Memang akan jadi perang besar la.. Apapun, diharap perbalahan yang terjadi pada dorang ni dapat diselesaikan dengan cara baik..

Tak syok la bergaduh dengan ahli keluarga sendiri sampai kecoh dalam laman sosial.. Macam mana pun itu saudara sendiri.. Bak kata pepatah “air yang dicincang takkan putus”..

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

2 respon:

Tanpa Nama berkata...

Sesat yg lagi menyesatkan minda kepala bana

Tanpa Nama berkata...

Dh tua2 ni..byk kn amal..