Rabu, 1 April 2015

GST sudah bermula April Fool!!

Hahaha .. 1 April 2015 tarikh keramat, sudah bermula dan sekarang pun anda sudah merasai. Setiap sen yang anda belanjakan akan dikenakan GST bagi barang / perkhidmatan yang kena GST. Bangun pagi esok kena GST, pergi kerja kena GST, makan kena GST, malah sampai anda tidur kembali pun kena GST.

Ini bukan April Fool tapi BN Fool yang hendak kaut duit rakyat. Bila dah banyak duit boleh la beli jet, beli lembu dan beli lain-lain.

Jangan salahkan Perdana Menteri anak Tun Razak. Sebliknya salahkan pengundi BN yang turut mengeluh dengan GST. Pergi la mana-mana kedai kopi, atau tengoklah perbincangan mereka, tahik la kalau tak merungut GST.

OK, selamat membayar cukai GST. Kalau tak suka boleh pergi Negara lain hahahahaha.

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

2 respon:

Unknown berkata...

Aku sokong kau. Memang x suka " Golongan Susah Tertekan -diGasak Sampai Terburai/Tertiarap.... " kerana x leh tengok org yg kena zalim x dapat ditolong, dari itu aku pi dudukdiluar negara namun aku selalu balik ambil peduli untuk membantu sekadar mampu. Aku sakit hati ngan Government SayThanks

GST Malaysia 2015 berkata...

Laa..Ingatkan April Fool.
Rupanya betul2..
Cobaan,