Rabu, 13 Ogos 2014

Bravo!! Siri balas dendam TS Khalid sudah bermula ...

oleh : pen buruk online ™

Bravo .. hebat .. marvelous ..!! Siapa menduga .. kocak air dulu dah jadi gelombang ganas .. saling serang menyerang .. gigit menggigit .. tak lama lagi ada pula yang kena baham ..

Bermula dari krisis Azmin Ali - TS Khalid .. kini sudah berlarutan hingga pecat memecat .. PKR pecat TS Khalid, balas dendam dengan pecat Exco PKR dan DAP.

jadi satu sama

PKR dakwa TS Khalid tak bersih ... dan kini TS Khalid Ibrahim pula 'serang' kata kerajaan pakatan tak sah dan mengadu pada RoS... dah jadi dua sama ..

Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata kerajaan Selangor bukanlah kerajaan Pakatan Rakyat kerana ia gabungan itu bukan badan berdaftar.

Menurut beliau nama itu tidak penting kerana ADUN Selangor terdiri daripada parti berlainan.

"Kita ada nama DAP ada, PAS pun ada dan PKR pun ada, Umno juga ada.

"Kalau kamu ambil perkara itu begitu (merampas kerajaan Pakatan Rakyat sebagai MB bebas), tapi kamu perlu ingat bahawa Pakatan Rakyat bukanlah satu badan yang berdaftar," kata beliau dalam sidang media selepas mesyuarat exco hari ini.

Eh betul ke dah jadi dua sama .. ? Siapa tertekan dan menekan sekarang ..? Londeh melondeh sekarang dah Nampak 'besar' anunya ..?

Siapa untung sekarang ..?

UMNO mana ..? Senyum ..? Gelak ..? Lompat riang ..?

Hahahha pakatan rakyat ..? Bullshit sudah ..?

sumber

# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

2 respon:

Tanpa Nama berkata...

Anwar pecat jer PAS. PR cukup dua parti DAP / PKR. Aku PRU14 mesti PR dapat Petrajaya.

Lebai Malang berkata...

Ini lah Melayu...tak ada kerja lain..fitnah sana...cerca sini...dapat lah dosa kering. HIDUP MELAYU!!!!