Rabu, 23 April 2014

Eh .. Najib tak melompat ke tengok gambar peneroka ini?


Inilah dia rakyat yang tidak tahu bersyukur dan berterima kasih dengan kerajaan UMNO/BN pimpinan Najib Razak ... sanggup melakukan "bughah" marahkan kerajaan UMNO/BN kerana harga getah turun .. Ini tidak adil!!!!

Itu menunjukkan betapa kehebatan kerajaan UMNO/BN sehingga mampu menurunkan harga getah sehingga menjadi RM1.80sen sekilo.
{baca lagi klik butang papar ... }


Pemandangan di atas ialah sekelompok warga peneroka Felda Kg New Zealand, Maran, Pahang yang berani membuat demo dan bantahan aman kerana kerajaan UMNO/BN pimpinan Najib Razak langsung dilihat macam tidak mempedulikan nasib mereka khasnya dan rakyat luar bandar dan kampung lain yang hidup bergantung kepada hasil getah.

Bila aku sembang dengan orang FELDA. Rata-rata penyokong UMNO sekarang senyap sunyi bila sebut tentang kenaikan harga barang. Langsung tak berani angkat muka. Angkat muka kena smash, cakap kena pangkah .. mana tahan beb. Dan itulah sedikit sebanyak 'bija' peneroka generasi awal. Bila dah jadi macam ni, baru sedar. Esok dekat pilihanraya datanglah lagi bantuan. Masa tu dah lupa jerit perit harga barang naik dan pendapatan yang tak naik-naik.

Hidup UMNO! Hidup Najib!

sumber



# sila like "kami undi pakatan rakyat"





Artikel Berkaitan




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

1 respon:

Tanpa Nama berkata...

macai mmg mcm tu