Sabtu, 26 Julai 2014

Wanita Israel berbogel untuk kembalikan semangat tenteranya

Selepas kejayaan tentera Al-Qassam membunuh tentera-tentera laknat Israel melalui serangan balas yang dilancarkan, semangat dan moral mereka mula meruntun dan jatuh. Sememangnya kita ketahui askar-askar Israel ini adalah dari golongan yang penakut dan dayus.

Dek kerana itu, pelbagai kaedah digunakan oleh puak Yahudi ini untuk menaikkan semula semangat juang tentera-tentera mereka.

Antara kaedah murahan yang sedang dilaksanakan mereka termasuklah mewujudkan sebuah laman Facebook yang diberi nama 'Gaza Strip'


Semenjak kewujudan laman tersebut, berdozen-dozen wanita Israel beraksi separuh bogel sambil menulis kata-kata semangat di bahagian tubuh masing-masing bagi menyatakan sokongan mereka terhadap tentera mereka yang dayus itu.

Laman yang diberi nama “Standing With the IDF – Maintaining a Protective Edge” mula mendapat perhatian gadis-gadis murahan Israel.

Menurut Gavriel Beyo, pencipta laman tersebut, tindakan tersebut adalah salah satu cara ikhlas warga Israel menyatakan sokongan mereka terhadap askar-askar mereka.



sumber



# sila like "kami undi pakatan rakyat"





RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: