Sabtu, 15 Mac 2014

Jangan kau nak usik walau sehelai rambut Khairy Jamaluddin!


video amaran raja bomoh kepada KJ korang boleh tonton kat
sini

Rugi kalau korang tak tengok video panas tu

Pergh!!! akhirnya Ketua Pasukan Kuntau UMNO sudah berbunyi setelah kisah Raja Bomoh Sedunia Nujum VIP nak tampar KJ macam tampar buaya gara-gara KJ minta pihak berwajib tangkap Raja Bomoh yang buat malu negara satu dunia.

Punyalah Panglima Ludah Beracun Negara ini berang sampai tidak izinkan walau sehelai pun rambut KJ diusik dan di sentuh oleh Raja Bomoh Sedunia.

Dia ajak agar Raja Bomoh berdepan dengan dirinya dulu.

Jeng .. jeng .... jenggggggg ... Mari kita lihat ... siapa yang kenaaaaaa.

Diperturunkan kenyataan rasmi Panglima Ludah Beracun Negara .
{baca lagi klik butang papar ... }



Raja Bomoh Mai Jumpa Saya Dulu!!!!
Info@KesatriaMuda

Saya mewakili Briged Kesatria Muda (BKM) Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia ingin menyatakan pendirian BKM berdiri teguh dihadapan YB Khairy Jamaluddin yang dicabar oleh Raja Bomoh hendak menampar Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia dan BKM tidak akan benar walau sehelai rambut pun di usik .

BKM merasakan kenyataan beliau Kebudak2kan , tidak matang dan hanya hendak meraih publisiti murahan selepas tindakan beliau yg memalukan rakyat Malaysia dalam isu MH370 di KLIA tempohari yang dilihat tidak menghormati perasaan keluarga mangsa malah seluruh rakyat Malaysia.

BKM ingin mencadangkan pada Raja Bomoh untuk mengambil rawatan sakit otak ke hospital psikiatri yang berdekatan bagi dengan kadar segara bagi rawatan sakit otak pihak Raja Bomoh yang BKM sedia bayarkan pemeriksaan beliau.

BKM ingin menyatakan pada pihak beliau, YB Khairy Jamaluddin mewakili ratusan ribu anak muda yang akan berdiri teguh dibelakang beliau dan kami tidak gentar menghadapi mana2 pihak yang cuba menjatuhkan martabat Ketua Pemuda kami.

Arman Azha Hj Abu Hanifah
Exco Pemuda UMNO Malaysia
Pengerusi Briged Kesatria Muda

Artikel Berkaitan





# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

9 respon:

Tanpa Nama berkata...

eloklah tu, sorang bengong, sorang bangang

Tanpa Nama berkata...

Setuju yang amat.....

Tanpa Nama berkata...

Eleh...elehhhhhh....
Ketua Pemuda tu....lebih sudu dari kuah....
Harap songkok ja tinggi....
tapi...
Konet masuk kedalam tak sedar...
Sekali kena penampar buaya baru tau...

maskoi berkata...

Tak perlu besar besarkan perkara ini, kita sedang menghadapi masaalah yang lebih besar, tindakan cabar mencabar sesama sendiri akan lebih memalukan bangsa sendiri.Adalah baik nya KJ dan Exconya mendiamkan diri sahaja ini lebih matang..kamu semua adalah pemimpin ini kena ingat..jangan melatah yang akan membawa lebih masaalah kepada kepimpinan PM sendiri.

Tanpa Nama berkata...

Inilah yg dinamakn kebodohan yg melampau...emosi mengatasi akal yg waras atau mungkin ini masa utk SIKAKI BODEK MEMBODEK TUANNYA.....apapun yg pasti malang sungguh rakyat malaysia memilih org2 spt ini....

Tanpa Nama berkata...

Inilah namanya kebodohan yg melampau..emosi mengatasi akal yg waras atau mungkin ini masa bagi SI KAKI BODEK MEMBODEK TUANNYA...yg pastinya malang sungguh rakyat malaysia !!!

Tanpa Nama berkata...

Aku sokong umno

Tanpa Nama berkata...

tukarlah parti lapuk tui

Tanpa Nama berkata...

aku sokong peganti umno