Rabu, 29 Julai 2015

Haji Hadi ulas pemecatan Muhyiddin .. baik punya ..hahahhaha!!

Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang hari ini berharap barisan Kabinet baharu dapat terus menjalankan tugas dan tanggungjawab dengan adil dan telus.

Beliau berkata, adalah terlalu awal bagi PAS untuk menyatakan pendapat berhubung barisan Kabinet itu yang diumumkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini.

"Kita tak boleh kata bersetuju atau tidak (dengan barisan Kabinet baharu)... kita tunggu sejauh mana mereka dapat laksanakan tugas khususnya bagi isu melibatkan rakyat dan negara," katanya kepada pemberita di sini, hari ini.

Beliau berkata demikian selepas mempengerusikan mesyuarat harian Jawatankuasa PAS Pusat di ibu pejabat PAS di sini.

Najib hari ini mengumumkan Kabinet baharunya dengan melantik Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi sebagai Timbalan Perdana Menteri bagi menggantikan Tan Sri Muhyiddin Yassin yang digugurkan. ~BH

* ulasan aku ...

Tuang Presiden tak seirama dengan kenyataan PKR, DAP dan GHB. Harapan Baru jelas mengutuk dan mengusul undi tidak percaya pada Najib dalam sesi parlimen. Ia jelas ada kaitan dengan 1MDB.

Bukti dah banyak, Ghani Patail dan pegawai penyiasat yang dipecat yang ada kaitan dengan 1MDB. Muhyiddin sendiri ada bagi hint mengenai pemcatannya dengan 1MDB. Tuang Presiden masih mau sokong Si Najib ..

Patutnya jawatan TPM tu bagi kat Haji Hadi... baru okey ...


RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

36 respon:

Tanpa Nama berkata...

Tuang presideng sakit otok

Tanpa Nama berkata...

Mungkin hadi tengah semak kat dlm kitab mana kata boleh pecat timbalan ikut suka hati PM atau terlupa bawa kita sebab itu tak boleh ulas? Mungkin belum dpt mimpi kot?

Naazar berkata...

Untung2 PAScai dapat kongsi ghanimah bila perang 1MDB tamat nanti......

Tanpa Nama berkata...

tuang presideng dh bijok.. kalau dulu dia akan jwp tak tahu..

Tanpa Nama berkata...

Tak bolehlah bandingkan Tuan hadi dengan pemimpin pembangkang lain. Tuang Hadi otak lembab, terencat akal dan kurang peka dalam segala tindak tanduk. Tuang Hadi juga jumud dan cuma mendengar nasihat Din Ayam dan rakan-rakan wala' sahaja.

Malaysiabaru berkata...

Hadi Ping ayoh Ping Marang masih berharap dpt kuata tpm II

Senang nak aktifkan amalan ajaran sesat di malaysia

mansor berkata...

ini ke bakal PM dari PAS yang tidak konklusif....

Unknown berkata...

Pandai sangat kita yg komen ni?

Tanpa Nama berkata...

Otak orang brtahajud dengan orang tak tahajud ada beza dalam pemikiran .jangan mencemuh

Tanpa Nama berkata...

Amboi blh kata kt tok guru mcm kata kt kwn. Awat hang pa dh bagus ka kata kt tok guru mcm tu? Ma bapak tak ajar ka?

Tanpa Nama berkata...

Tak payah dengar lah kafit laknat ni bercakap....hadi ni menolong org yg zalim...

Tanpa Nama berkata...

Bugimak tongong punya admin bangkai babi. Tu hak diolah nok bagi pendapat hok yg ko meroyan apo pasal wahai bangkai?

Tanpa Nama berkata...

Bangkai babi punya admin. Ko meroyan apa pasal wahai penjilat jobo kit sial?

Unknown berkata...

Semua ulasan hadi dilihat tak betul.positif thinking la.jgn asyik hentam saja.komen hang pun kadang2 tak masuk akal langsung.

antiasobiyah berkata...

8:44/45...Jangan marah yek..walak jgn. tak walak..x suka boleh get lost..damm shit!!!

Tanpa Nama berkata...

Woi admin salah bg la nasihat baru nampok mcm kawan ni buat mengutuk mcm nak cari lawan.kira bagus admin bg komen kat bloq dia.ok tak admin.tuan gurupun bkn maksum mcm nabi.cuma elok la dhormat juga dia.dia sudoh berjuang menentang umno sblum kamu lahir.jika dia salah tentulah ada yg akan nasihat dia.pkr harapan baru dap buat la kerja anda tampa mencari lwn.semoga akan dpt kembali berkawan nanti.jgn berkerat rotan mungkin sendiri yg rugi

Tanpa Nama berkata...

Aku rasa kaunya yg gila babi atau pun babi gila.. Bukannya admin...Pas pis pus la kau.

Tanpa Nama berkata...

PAS di bawah pimpinan TGHH ibarat seorang yg bawak kereta slow di lorong kanan wighway.......bila org potong kiri dia bising org tu x ikut peraturan........(yg potong kiri tu geng2 GHB )

Tanpa Nama berkata...

kenapa ulasan titm berkaitan perkara ini tak senada dgn ulasan presiden? klu titm bukan ulama sudah tentu kena hentam tak wala'. tak boleh pakai geng2 ni, sama saja perangai, tak lebih islamnya

Tanpa Nama berkata...

Kabinat baru di bentuk untuk menyelamatkan penyelewengan yg di lakukan oleh najib.jadi bagaimana kabinat baru ni boleh berlaku adil & telus.Pening kepala aku dgn hj hadi ni

Tanpa Nama berkata...

bahasa penyokong ulama ka ni? tarbiyyah jgn tak tarbiyyah

Tanpa Nama berkata...

Rasa lebih pandai dari aji adi dalam bab jangan buat pitnah.

Tanpa Nama berkata...

Otak orang tahajud boleh buat tuduhan tanpa bukti ye? Betul ke dia buat tahajud? Tak macam orang bertahjud pun. Aku pernah baca kisah ada alim ulama bertahajud dikubur diperkuburan Islam tapi Allah kuburkan jasad dia dalam kubur kristian.

Tanpa Nama berkata...

Mak bapak tak ajar.... tok guru sendiri yang ajar, start dengan tuduh jual pil kuda sampailah tuduh jadi kuda DAP.

Tanpa Nama berkata...

Memang aji adi seorang yang zalim.... dia ponteng mesyuarat parlimen sekurang2nya 2 kali.... ada yang kata 3 kali, 1 dia pi england, 2 dia pi jepun.

Tanpa Nama berkata...

Jadi hak admin jugaklah nak bagi pendapat.

Tanpa Nama berkata...

aku penyokong tegar PAS dari kecik lagi. Tapi hala tuju PAS yang baru ni buat aku confuse....confuse giler!! Apa dah jadi, saat UMNO BN dah nak tersungkur, PAS boleh terpikir nak hulur tangan...pe citer nih??!!

Tanpa Nama berkata...

bahasa org munafiq...

Tanpa Nama berkata...

Ayah Shit...sorry eheheh.... ayah cik @ Tuan GURU Dato'Seri Hj Hadi Awang ... berharap barisan Kabinet baharu DAPAT TERUS menjalankan tugas dan tanggungjawab dengan ADIL dan TELUS...maksudnya kerajaan BN selama ini memang adil dan telus????Bagaimana dgn ucapan2 beliau yg berapi2 melaga2kan UMNO dan PAS sehingga ada yg mati bergaduh PAS vs UMNO di DUN Marang pd tahu 80an dahulu??? Sehingga ramai pengikut Tegar PAS tunggu masa utk berperang dan membunuh ahli2 UMNO dan sekiranya mati akan syahid?hanya disebabkan ucapan berapi2 beliau yg tak bertanggung jawab....sebesar2 Ulamak...sealim2 Ulama ingatlah IBLIS lebih alim dari mereka....adakah anda lupa ada 2 jenis ulama?

Tanpa Nama berkata...

orang Islam wajib berpegang pada syari'at Islam .... untuk menjatuhkan hukuman mesti ada saksi dan bukti yang benar-benar jelas dan boleh dipercayai .... jangan sembrono ... ia akan jadi fitnah.....mungkin itulah pegangan THHA dan yang lain-lain

Tanpa Nama berkata...

betul. kerana ikut syariat la. TGAH telah menuduh calon PKR mengedar pil kuda. sampai hasrat menghalalkan cara. kalau itu syariat mana dia guna.

mungkin kamu menggunakan islam untuk perkara2 tertentu. tidak semua. begitukah akhlak islam kamu?

Najib diserang kerana kegagalan 1mDB. tapi kamu dan TGAH terus menyokong. itu yang dinamakan syariat?

Tanpa Nama berkata...

AKHIR ZAMAN -Kekuasan Di pegang Oleh Orang-Orang Bodoh& Zalim-inilah khabar RasulullahTentang Zaman kini;--(NUBUWAT RASULULLAH) Dalam 40 Hadis..Akhir Zaman..

Tanpa Nama berkata...

akhir zaman -Kekuasaan Dipegang Oleh Org2 yg bodoh dan Zalim---inilah khabar Rasulullah tentang zaman kini..Pada akhir zaman nanti akan di jumpai kekuasaan orang2 bodoh dan zalim..mereka mempunyai banyak penolong2..dalam kezaliman mereka..Bahkan...(nubuat nabi akhir zaman)

Tanpa Nama berkata...

shahdan maka berteriaklah (bukan berteghoyak naa... sat gi aku tulih bertempik hangpa pikiak tempik hat nuu la pulok) si pendayung di buritan perahu (bukan burit hat yang tu naa)...

si dee eh? pee terjun dengan labu-labunya (bukan sejenih buah naa)!

maka disahutlah oleh si pendayung di bahagian hadapan perahu...

biarkan! biarkan!

kerana menyangka si pendayung di buritan perahu (sekali lagi aku tegaskan bukan burit hat nuu naa!) sedang meneriakkan kata-kata semangat seperti yang telah diajarkan oleh si dee eh? pee di awal pelayaran tadi...

Aliff Tan berkata...

Ulasan yang bernas dari Hadi untuk Najib. Patutlah sekarang Najib sayang kat dia sampai orang2 umno sendiri pun najib pinggirkan. Klu Jamir Khir kena pecat pasti Hadi ambil alih sebab semuanya akan "berehhhhh bosss". Waktu ni tanyakan pada Hadi hukum ROsmah tak pakai tudung tu... Rasanya dia akan kata "itu hak sendiri". Malu laaaaa

Tanpa Nama berkata...

Sebab pas dan tghh tak mahu ikut telunjuk kafir harbi dap dan liberal pkr macam mat sabu n the gang yg menentang hudud.Perjuangan pas adalah untuk menegakkan undang2 Islam manakala perjuangan dap dan pkr semata2 mengikut acuan kafir yg bertopengkan slogan2 manis yg memperdayakan.