Khamis, 19 Disember 2013

Terbaru!! Ong Kim Swe bakal dipecat!?

Nasib .. nasib tidak menyebelahi Malaysia sama seperti Indonesia pada tahun 2011. Bezanya, episod sedih itu kini milik Malaysia dalam acara bola sepak Sukan SEA Edisi ke 27.

penburukonline.blogspot.com

Malaysia tewas dalam separuh akhir menentang Indonesia .. tewas dalam penentuan sepakan penalti 3-4.

yang lawaknya kalahnya Malaysia hasil penentuan sepakan penalti seetelah 120 minit mereka bertarung hehehe .. dulu Indonesia kalah dalam sepakan penalti juga ..

maka misi 'balas dendam' Indonesia pun tercapai .. nanti ada yang berpesta sakan meraikan kemenangan ke atas Malaysia. Biarkanlah .. itu hak masing-masing.

Kalau jurulatih Myammar telah dipecat kerana gagal membawa pasukan tuan rumah mara ke separuh akhir , apakah Malaysia juga akan memecat Datuk Ong Kim Swe?

Tak payah buat lawak, kita tak perlu lagi memecat Ong Kim Swe. Cuma kita kena potong gaji Ong Kim Swe hehehehe tak gitu ..??! Kalau betul mau Ong Kim Swe lari menjadi julatih Myammar.

Bagi aku, kecewa memang sangat kecewa tapi itulah bola kan .. nasib baik tv kat rumah aku tak pecah tadi. Gamaknya begitulah reaksi penyokong Indonesia pada tahun 2011.


Maaf pak video ni versi Indonesia .. so korang tengok sendiri pengulas dia hehehehe



Macam mana korang pulak .. ada yang gigit bini tadi ker hehehe?



# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

2 respon:

mohd azrul berkata...

kalau datuk oks dipecat bila pula presiden fam nak letak jawatan

Tanpa Nama berkata...

Penentuan menerusi sepakan penalti, lebih kepada unsur nasib. Walaupun arah sepakan boleh dijangka, tetapi tangkapan/tangkisan belum tentu boleh dibuat dgn sempurna. Untuk perlawanan sebegini sebenarnya kekuatan adalah seimbang. Perlawanan di atas padang tidak sempat ditonton. Strategi perlawanan sebenar tidak tahu apakah kelemahan jentera pasukan negara.