Khamis, 19 Disember 2013

Rosmah Mansor .. sila jawab ini dulu ..

"Saya tidak mengharapkan orang akan berterima kasih atau bersyukur dengan usaha kecil saya itu tetapi tolong jangan asyik mencari salah orang lain, atau menjaga tepi kain orang lain. Dan jangan mengada-adakan cerita, berdosa besar. Saya tak mengata orang, tak memburukkan pembangkang,"- Mama Rosmah.

PERGHH.

Ingat aku akan terbeli dan cayor la lepas baca penjelasan kat bawah neh? Jangan harap la mama Rosmah oi. Makin bertambah2 pelik lagi ada. Nak tahu kenapa?

1. Apa bukti program PERMATA jadi beberapa negara luar sedangkan kejayaan program itu sendiri diragui dalam negara?

{baca lagi klik butang papar ... }




2. Kalau ye pergi sana buat kerja apa jadahnya pula isteri2 menteri ikut sekali? Mereka buat apa? Takan jadi makcik2 pacak kot? Shahrizat pun ada sekali. Kenapa? Apa peranan2 mereka semua? Kenapa itu tak didedahkan juga? Ce citer.

3. Siap membesar2kan lagi citer yang mama Rosmah pernah bantu rakyat Malaysia. Perlu ke citer tue? Rasanya tak perlu. Apatah lagi ada beberapa pihak menafikan bahawa mama Rosmah berperanan dalam menyelamatkan rakyat Malaysia sebaliknya ia adalah hasil usaha dari pihak2 lain. Apa pun aku rasa ia mungkin hasil kolektif. Sana sikit, sini sikit, sama2 membantu, sama2 berperanan. Tak kisah la tue. Tapi perlu ke memperbesar2kan citer tue dan perlu ke bagitau satu dunia yang mama Rosmah rapat dengan isteri Hosni Mubarak? Ini bukan perkara yang membanggakan pun.. aduhai.

4. Sekali lagi rakyat minta bukti. Apa keuntungan dan kebaikan kepada rakyat dengan lawatan2 kerja yang dibuat oleh Rosmah Mansur ke beberapa buah negara?

5. Tidur hotel, makan dan sebagainya guna duit sapa?

Mohon mama Rosmah jawab yang ini dulu la. Ini aje pun yang penting2 rakyat nak tahu. Lain2 yang bersifat peribadi HARAM rakyat nak amek peduli. Terima kasih ye mama ku sayang. Mohon jangan spin lagi ye. ~~soscili

sumber sini




# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

1 respon:

Tanpa Nama berkata...

Dia cuba nak kelentong ikut skrip yg telah disemak dan disunting, maka jadilah mcm Tanda Putra. Difikirnya semua orang ni bodoh belaka.