Selasa, 17 Disember 2013

Menteri Macam Bangsat..@ Memang Menteri Bangsat..!!!

Dulu, bila sebut Menteri semua rakyat memandang tinggi..! penjawat awam memandang hebat..! Kita yang duduk di coffe house pun terjenguk jenguk bila Menteri turun kereta di pintu lobby yang jauh. Itu aura Menteri dulu..!


Hari ini bila ramai Menteri yang masuk pakai pintu belakang..! masuk lalu lobang belakang..! masuk dalam barisan kabinet tanpa undi dan sokongan rakyat maka ramai juga la Menteri yang bercakap ikut sedap mulut..! ikut sedap tekak dia nak bercakap..!

{baca lagi klik butang papar ... }




Cuba kita perhatikan kepada 2 ekor Menteri kat atas ni..! yang sekor dari dulu, kini dan selamanya sejak di beri peluang duduk di MAS asyik nak jual harta, jual barang untuk cari modal cair..! lepas tu kerja yang paling mudah ialah tarik subsidi, potong bantuan untuk elak belanja lebih..! kalau tak KPI out..!!!




Yang sekor lagi bukan main hebat dalam Maybank dulu tapi bila duduk dalam kebinet dapur Najib ni dah macam tersampuk dengan Deris Jalang jugak..! hilang ketokohan..! hilang kebijaksanaan!!!




Setakat ni takde sekor pun antara mereka yang mampu memberikan buah fikir serta idea bernas kepada kerajaan penasihat Najib bagaimana mampu menambah pendapatan dengan peluang dan ruang pendapatan kerajaan yang lebih luas dan banyak selain dari hapus subsidi, potong subsidi dan naik kan harga pasaran..!!!




Kalau setakat idea itu di Universiti parit dan longkang pun keling bunting boleh ajar..!




Apa pasal makin hancur kualiti Menteri sekarang ni..! semua tersampok dengan Menteri ayam ker..!!!







Lu Fikir La Sendiri!!!




Datuk Seri Abdul Wahid Omar berkata pengguna jalan raya boleh memilih untuk menggunakan jalan biasa lain sekiranya mengganggap kenaikan tol terlalu tinggi.

Menurut Menteri di Jabatan Perdana Menteri itu, kenaikan tol yang bakal berlaku tahun hadapan adalah munasabah.

"Kami sediakan jalan alternatif kepada mereka sedia bayar dengan kadar premium.

"Bagi mereka yang fikirkannya ia terlalu mahal, mereka ada pilihan untuk tidak gunakan jalan tersebut," kata Abdul Wahid di Putrajaya hari ini.

sumber

kepala bapak kau la…pttuuiihh..!!!

PBO: dari blog putra merdeka.. . so siapa yang kena sekarang .. siapa yang bangsat .. menteri ke pengundi UMNO? sendiri jawab ler ye...
sumber sini




# sila like "kami undi pakatan rakyat"







RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

1 respon:

Tanpa Nama berkata...

AWAL2 LAGI MAHKUTY DAH SOUND DLM UMNO XDA ORNG CERDIK SUME BANGANG BELAKA..DAN DISOKONG PULAK OLEH 47% MELAYU BAHALUL..