Khamis, 25 April 2013

Mahathir kata dia bukan Firaun .. ish ish ish

Dalam satu sidang media, Mahathir kata dia bukan Firaun;

"Saya tak heran... Orang maki dan tentang saya macam-macam. Ada yang panggil saya Firaun, dan apa yang saya tau, saya bukan Firaun," katanya.~sinarharian

Setahu aku gelaran Firaun ni untuk kelakuan jahat atau zalim. Nak menggambarkan betapa zalim dan jahatnya seseorang tu
, maka digelar firaun. baca lagi ..







# sila like "kami undi pakatan rakyat"




"kau ni jahat macam firaun la .".. itu contoh ayat hehehehehe

SemasaMahathir menjadi PM, pembangkang mendakwa Mahathir memang banyak melakukan kezaliman kepada mereka. Nak disenaraikan memang banyak.

Orang jahat mana mengaku dia jahat. Jadi kira betul la apa Mahathir cakap tuu. Dia cakap dia bukan firaun .. hehehehehehehe

Tak taulah apa pula korang nak cakap ... bukan aku cakap tau hehehehehe




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

1 respon:

XUMNO berkata...

Betul kata Mahathir tu, dia bukan Firaun, tapi MAHAFIRAUN. Kalau Firaun masih hidup dia pun akan tabik spring kat mamak ni, sebab Firaun pun tak terfikir benda2 sejahat Mahathir.