Isnin, 25 Mac 2013

Bekas Pengarah JPN ini yang tidak kenang budi

Ish ish ish Keadilandaily melaporkan

"KOTA KINABALU 25 MAC: Bekas Pengarah Jabatan Pelajaran Sabah, Datuk Dr Muhiddin Yusin menyertai KEADILAN bersama-sama 318 orang lagi"

lagi panas ...




# sila like "pakatan rakyat supporters"





Ini bertentangan sama sekali dengan apa yang disebut oleh presiden CUEPACS yang aacmelabelkan pesara kerajaan yang tidak menyokong kerajaan sebagai tidak mengenang budi. Artikel panas tersebut boleh rujuk sini dan sini sini

Kehkehkehkeh ... nampaknya bekas Pengarah JPN ni tak sambut pun seruan enang budi tu sebab bekas pengarah ni lebih ada akai dari menjadi kaki pengampu kelas pertama.

Kita sudah acapkali dihidangkan dengan penyertaan pegwai-pegawai tinggi yang menyertai pakatan rakyat, jarang-jarang pula kita dengar mereka menyeberang masuk team sebelah sana.

Yang tinggal hanyalah orang-orang seperti papagomo dan presiden ni hehehehhe .. Bagi guru-guru, bekas pengarah JPN pun dah masuk pakatan, hangpa duk tunggu lagi ke? Ayuh kita tumbangkan pemerintahan yang sudah nyanyuk itu.



RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: