Selasa, 12 Februari 2013

Lampin pakai buang untuk Najib

Menjelang PRU 13, suhu sokongan terhadap pakatan rakyat semakin panas, lantas ia mengundang tidak senang duduk Najib dan BN. Semalam 11 Feb, dua berita yang amat tidak disenangi penyokong BN.

Berita 1:







# sila like "pakatan rakyat supporters"

Hahahha aku dengar suara Najib kat hujung tu macam sebak sikit .. sebak bila orang ramai kata NO pada BN. kasihan Najib. Bayar mahal-mahal, hasil mengecewakan.

Dan berita nombor dua adalah mengenai kemasukan beberapa bekas pemimpin politik BN Sabah ke dalam PKR. Lagi buat Najib bertambah pening dan penyokong UMNO/BN semakin meroyan.


Beberapa tokoh pemimpin Umno Sabah termasuk mantan Ketua Pemuda Umno Negeri isytihar sertai KEADILAN di majlis yang dihadiri Ketua Umum, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Turut berbuat demikian, mantan Ketua Penerangan Umno Tuaran dan bekas Setiausaha Akhbar Menteri Kerajaan Tempatan dan Perumahan Sabah, Datuk Hajiji Mohd Noor.

Kemasukan itu sempena lawatan Anwar ke Sabah pada sambutan Tahun Baru Cina.

rujuk sini


Kita perhebat sokongan ke atas pakatan rakyat, kita lawan tetap lawan habis-habisan. Kita tumbangkan UMNO/BN demi rakyat. Tapi kita juga berharap tidak ada pemimpin pakatan yang bengap dan bodoh sombong ketika garis penamat semakin hampir.




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: