Sabtu, 12 Januari 2013

Antara BERSIH dengan Himpunan Kebangkitan Rakyat

Dunia kini sedang menyaksikan kebangkitan rakyat yang mahukan keadilan dan kerajaan baru. Angka sebenar tidak diketahui berapa jumlah yangberkumpul di ibu kota. Khabarnya ratusan ribu ..

Seperti biasa pasti akan ada kontra dari angka kerajaan dan angka pembangkang.

Sejak dari awal, semua AMAN. Apabila polis memberi kerjasama dan stadium Merdeka juga membuka pintu. Ingat lagi insiden BERSIH? provokasi dan tentangan dari polis sendiri membuat perhimpunan tidak aman. Sekarang terbukti bukan, pembangkang bukan samseng ala UMNO.




#mohon like "pakatan rakyat supporters untuk sokongan



RTM dan TV3 tidak boleh guna perkataan perhimpunan haram lagi. Mereka juga tidak boleh guna perhimpunan yang mengkucar kacirkan negara. Peristiwa hari ini membuka mata, pembangkang tidak ganas. Pembangkang mahukan hak rakyat dan demokrasi dikembalikan dengan sebaiknya. Bila permit dan kerjasama polis diberi, apa lagi yang bermasalah? Yang jadi masalah bila UMNO tidak dapat terima hakikat rakyat banyak menyokong pakatan.

PBO™ mengharapkan politik Malaysia semakin matang, UMNO jangan terlalu pondan dan takut untuk menerima kekalahan. Kini langkah seterusnya bagi pula keadilan media kepada pembangkang. Apa komen anda? papagomo dalam blognya kata tak ramai yang datang hehehhehe






RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: