Sabtu, 22 Disember 2012

Jawapan Ganesan speaker Perak mengenai video seks mengaitkan dirinya

Dulu heboh kes fitnah video seksAnwar perut boroi yang di bawa oleh ESKAY dan kuncunya dikenali sebagai Dato' T. hehehe tiga sahabat .. dan sebelum tu yang ni sah lagi sahih video seks Soi Lekpresiden MCA la ni hehehehehe

Terbaru speaker DUN Perak, Datuk R.Ganesan pula menjadi topic hangat skandal seks politik.






Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Perak khususnya wakil rakyat Pakatan Rakyat (PR) gempar menerima sampul surat mengandungi dan cakera padat video (VCD) didakwa memaparkan Speakar Dun, Datuk R Ganesan bersama seorang wanita dalam aksi yang mengaibkan.

Adun Tronoh, V. Sivakumar berkata, sampul berkenaan turut mengandungi helaian kertas bertarikh 27 Julai 2012 yang memaparkan laman portal berita berhubung isu skandal seks MIC melibatkan Ganesan.

Menurutnya, sampul surat berkenaan turut diterima Adun Buntong, A. Sivasubramaniam dan ia turut mengandungi VCD serta helaian laman portal yang memaparkan isu skandal seks yang sama.

“Kami agak terkejut setelah menerima sampul surat yang berisi kandungan sedemikian. Apatah lagi, ia diterima ketika sidang dewan sedang berjalan. –sinarharian-

Cuma yang beza, dulu pakatan rakyat kena serang, Kini wakil dari BN pula kena .. kerja siapa? Angkara siapa? Motif apa dia? Memang menarik tambahan pula PRU13 dah makin dekat.

Najib pun dah bagi sikit-sikit hint walau masih takut-takut tu nak umum tarikh hehehehe

Kita tengok beberapa hari lagi akan timbul banyak teori dan persepsi mengenai isu video ni. Strategi tak menghalalkan cara beb .. siapa pun yang buat, lu orang tanggung hari pembalasan nanti.

Dan ini jawapan dari Ganesan;

IPOH - Berhubung tuduhan mengaibkan yang dilempar pembangkang hari ini, Speaker Dewan Undangan Negeri (Dun) Perak, Datuk R. Ganesan secara tegas menyangkal cakera padat video (VCD) kononnya aksi di dalamnya melibatkan diri beliau.

Katanya, perkara sedemikian adalah amalan 'gutter politic' yang semakin menjadi ikutan pihak pembangkang khususnya apabila tarikh pilihan raya umum seperti tarikh Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

Menurutnya lagi, penyebaran VCD berkenaan juga jelas bertujuan untuk memalukan dirinya serta keluarga yang bakal menanggung malu akibat fitnah yang jijik ini.

"Saya menafikan sekeras-kerasnya dakwaan tersebut dan akan mengambil tindakan tegas termasuk tindakan undang-undang dengan membuat laporan polis terhadap fitnah yang dahsyat ini.

"Saya juga memberi amaran kepada mereka yang membuat dan menyebarkan fitnah ini kerana saya tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan terhadap mereka,” katanya ketika di Dun, hari ini.

http://www.sinarharian.com.my/politik/vcd-speaker-dun-perak-beri-amaran-mahu-ambil-tindakan-1.114484?localLinksEnabled=false




Wait and see, apa kesudahannya. Dengar kata menarik juga isu – isu di DUN Perak. Harap-harap tak tenggelam dilautan bergelora skandal terbaru.

Gua Cuma nak pesan, kalau korang nak berpolitik, tak payahlah guna seks untuk aibkan orang.


sumber sini





RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

2 respon:

Unknown berkata...

da kne batang hidung sendiri baru tau na melomopat.....padan muke mu speaker haram!!!!

warghkahkahkah berkata...

Video tu besi... Besi x boleh guna sbg bukti.
Tp tu utk mangsa agama isle jak.