Khamis, 6 September 2018

Pendedahan ada 6 kelab gay di Kuala Lumpur

Risikan kerajaan mengesahkan terdapat enam kelab gay beroperasi secara aktif di ibu negara, kata Timbalan Menteri Wilayah Persekutuan, Datuk Shahruddin Md Salleh.

Bercakap ketika menggulung perbahasan usul menjunjung kasih titah ucapan Yang di-Pertuan Agong dalam sidang Dewan Negara, hari ini, katanya keenam-enam kelab itu termasuk kelab Blue Boy yang terkenal di kalangan pelancong Eropah.

Walau bagaimanapun, menurut beliau pihaknya, sentiasa memantau semua kelab itu bagi memastikan tiada kes salah laku, jenayah dan penyalahgunaan dadah.

“Kita alu-alukan aduan daripada orang ramai untuk dilakukan serbuan dan operasi.

“Kelab Blue Boy saya difahamkan terkenal seluruh dunia kerana pamer perkhidmatan dalam media sosial. Blue Boy dikenali kerana pelancong-pelancong dari Eropah ‘taste’ (minat) orang Asia,” katanya.

Shahruddin juga memberi jaminan kementeriannya akan bertindak dengan kerjasama Polis Diraja Malaysia (PDRM), Agensi Antidadah Kebangsaan (AADK), Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) dan pertubuhan bukan kerajaan (NGO).

Sejak menerajui kerajaan pusat selepas Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU), kerajaan Pakatan Harapan dilaporkan melancarkan beberapa serbuan ke atas kelab gay dan beberapa Projek Perumahan Rakyat (PPR) di Kuala Lumpur.

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

1 respon:

Tanpa Nama berkata...

Dah tahu knp tak tutup sj. Awak tanggung dosa sama