Ahad, 7 Februari 2016

Artis tulis perkataan bismillah di lurah payudara dikecam netizen

Artis cantik bertubuh seksi tidak pernah lari daripada kontroversi termasuklah dari segi pakaiannya yang seksi akan selalu menjadi bualan hangat media tempatan.

Terkini Pamela Safitri yang tekenal dengan goyangan payudara duo serigala telah mencetuskan kemarahan ummat Islam di negara indonesia sejak semalam selepas Pamela menulis perkataan Bismillah di bahagian payudaranya.

Gambar dan video tersebut telah dimuat naik ke dalam laman akaun Instagram miliknya sebelum membuat persembahan di pesta acara rakyat bertempat di lubuk linggau muratata rupit bersama rakannya Ovi Sovianti.Akibat perlakuan itu duo serigala itu mendapat kecaman hebat daripada netizen .

"Bismillah kok di tulis di payudara ini udah benar keterlaluan,setan iblis,maluin orang islam tau gak lo" tulis salah seorang pengikutnya.

“Tulisan Bismilah kok ada di tengah toket lu yg gede…yaa ampun mba…ga hbs pikir gw ama dlm otak lu…..mw bugil mw pamer terserah…tp bismilah nya di hapus itu loh di tengah toket…ampunnn nih perempuan…ga ada sopan sopan nya.. !!,” timpal akun @nitathasya.

Selain daripada itu netizen juga sempat melontarkan kata kata lucah seperti pelacur ,sundal ,perek pada artis dangdut Duo serigala tersebut dan tidak lama selepas itu Pamela telah memadam gambar dan juga video berkenan.

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: