Rabu, 2 September 2015

Ugut rogol anak Zahid Hamidi

Sekali lagi blogger seks, Alvin Tan menimbulkan isu kontroversi apabila dengan sengaja mengugut untuk memperkosa anak Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi menerusi status ‘Facebook’nya.

Alvin yang bersetuju dengan status yang dimuat naik NurulHidayah Ahmad Zahid yang menyifatkan peserta terlibat Bersih 4.0 sebagai kerja bodoh terus sahaja memuat naik status ugutan perkosaan tersebut.

Malah, Alvin juga turut menyifatkan Nurulhidayah seorang perempuan yang cukup hangat sekali gus menawarkan kepada sesiapa yang mahu meneyrtainya untuk melakukan perbuatan yang tidak bermoral itu.

Terbaru blogger seks itu memuat naik status bersifat hasutan yang menghina Islam dan Nabi Muhammad sambil menyifatkan sangat meluat kepada orang beragama Islam.

Malah, dia juga cuba membuat perbandingan antara agama Islam dan agama Buddha.

Antara tulisannya berbunyi seperti “Aku meluat setiap kali orang Islam kata Islam itu sempurna, Islam itu indah.. bacalah Qur’an, ihat berapa rangkap yang suruh pengikut Islam bunuh kafir, bunuh murtad, bunuh Yahudi. Agama yang sempurna tidak akan mengajar pembunuhan tak kira apa jua keadaan,”katanya.

Sementara itu Nurulhidayah sebelum ini yang memuat naik status menggunakan bahasa kasar untuk meluahkan pandangannya.

“Nak sangat pertahankan negara konon? Pergi masuk Askar la. Jaga sempadan. Pegi Ops Pasir.. segala mak bapak Ops korang bole rasa,” katanya di Facebook.

Dalam status dikongsinya itu juga, Nurulhidayah turut mendakwa dahulunya dia pernah melakukan tindakan sama.

“Time tu aku suruh Tun Mahathir turun. Aku percaya ramai yang mcm tu dulu. Tapi zaman sekarang dah tak releven babe kat atas jalan ni! Negara luar tu dok perhati jer nak Malaysia ni huru hara,” jelasnya lagi.

COPY PASTE SEPENUHNYA DARI SINI
http://www.suara.tv/2015/09/01/blogger-seks-alvin-tan-ugut-perkosa-anak-zahid-hamidi/#

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

3 respon:

Malaysiabaru berkata...

Kami mohon sgt sgt

Agar PERKASA di daftar sbg party politik...

Mohon Tun M nasihat ayoh hing sikit

Tanpa Nama berkata...

Alvin Tan orang yang biadap dan kurang ajar, buat malu orang Cina. Kalau nak bertengkar pasal politik jangan sampai nak merogol pula. Ini orang Cina yang cakap.

Tanpa Nama berkata...

Anak dpt datok...... Tk ada laa yg nk cabul..... Tilte datok...... Mna berani.........luu pikir laa broo