Jumaat, 24 Julai 2015

Pemimpin PAS .. sila nafikan dakwaan aku


Aku cabar pemimpin PAS untuk menafikan dan buat sidang akhbar mengenai tuduhan dan anggapan orang ramai dan pemimpin GHB mengenai perkara berikut:

1. menggunakan sistem chai dalam pemilihan muktamar baru-baru ini. Semua pemimpin progresif digulingkan secara terancang bukan sistem demokrasi.

“Pemimpin baru sekarang masih sayangkan mereka. Oleh sebab kami menasihati mereka supaya bersabar menghadapi ujian tersebut kerana kalah menang dalam pertandingan
adalah amalan biasa dalam sistem demokrasi,” tegas Dr Mahfodz. – HARAKAHDAILY 23/7/2015

2. Pemimpin PAS perlu menafikan tiada budaya memfitnah memburukkan pemimpin progresif sebelum muktamar sehingga menimbulkan perang persepsi kepada pemilihan.

3. Pemimpin PAS perlu menafikan pemimpin progresif tidak pernah dilabelkan seperti jebon, parasit dan barua untuk memburukkan imej mereka sehingga mereka kalah.

Pemimpin PAS sedia ada sekarang harus tampil untuk memberi penjelasan bukan hanya menggunakan perkataan istiqamah, walak, sabar dengan dugaan dan sebagainya untuk menutup perkara di atas.

Kalau korang tak menafikan .. memang sah korang adalah manusia hipokrit yang bertopengkan sifat iblis. Kalau korang rasa korang tak buat perkara di atas, sila nafikan .. nak bersumpah ke apa ke terpulang ..

Kalau korang enggan nafi, cukup korang jaga parti korang. Bertenang dengan GHB yang akan muncul tak lama lagi. Jangan cemburu dan iri hati. Jangan terus kata GHB jadi barua DAP. Tolong tunjuk bukti .. jangan buat andaian seperti pil kuda .

Korang kata GHB nak dunia semata-mata .. itu fakta ke tuduhan. Senang cakap korang buat fitnah ..? Korang ingat hanya melalui PAS SAHAJA boleh masuk syurga ...? Hai hai hai angin betul aku dengan ulamak ni ...

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

5 respon:

aku berkata...

Kalau tiada GHB pun belum tentu aku dan adik beradik aku akan sokong PAS selepas melihat perangai geng2 ustaz yang mendoa laknat, menjebon, memunafikkan rakan2 sejemaah. Mungkin itu petunjuk dari Allah kepada orang2 yang nak cari kebenaran.

Anak Cik Embon tapi bukan Jebon berkata...

Aku dan keluarga....duk tunggu nak jadi ahli GHB.... rasa menyampah dah pada golongan ular dalam semak nie...!

Unknown berkata...

yang pemimpin gelabah ni kenapa?. bukankah lebih baik segala 'JEBON, BARUA, BROKER, TOLOL dan sebagainya yang kamu lemparkan kepada GHB dahulu keluar terus dari jemaah kamu yang bersih suci tu..(konon).... bergembirahlah kamu sekalian kerana kamu sudah bersih...... buat apa nak ugut2 lagi...

Tanpa Nama berkata...

Masuk umnopun bleh masuk syurga agaknya tu ustazah masyitah ada jamil khirpun ada.pelik kan ada kaitan tak dgn bos dia yg dok pulun duit rakyat bilion bilion tu

Tanpa Nama berkata...

ulamak menjebonkan, membaruakan dan memburukkan perangai geng GHB...
GHB pula mengularsemakkan, mempil kudakan, mensyaitan dan meletak di bawah kakikan geng ulamak serta lebai2 bahalol....
apa dah jadi ni dng PAS..
itu la dulu sedap2 doakan kat umno supaya jatuh dan berpecahbelah... ini doa itu balik kat PAS PIS PUS...