Selasa, 14 Julai 2015

Haji Hadi belum selamat, isu pil kuda akan bergegar lagi ..

 Usaha Mohd Shamsul untuk membersihkan namanya tetap diteruskannya. Shamsul calon PKR Dun Bukit Besi , Terengganu yang mendakwa Tok Guru Haji Hadi menuduh beliau mengedar pil kuda.

Beliau masih mahu menuntut namanya dibersihkan. Rayuan kes saman fitnah RM2 juta yang dikemukakan Mohd Shamsul Mat Amin terhadap Presiden PAS, Datuk Seri Abdul, telah difailkan di Mahkamah Rayuan, Putrajaya.

Menurut satu sumber yang boleh dipercayai, rayuan Mohd Shamsul di Mahkamah Rayuan akan didengari pada 27 Julai ini, 9 pagi.

Dalam pada itu peguam TG Haji Hadi semasa kes semakan semula kehakiman di Mahkamah Tinggi , Kuala Terengganu dahulu, Haji Asmuni Awi  dan Mohd Fitri Asmuni didakwa tidak berminat lagi untuk mewakili Tok Guru Haji Hadi.
mantaro

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

4 respon:

mantaro berkata...

http://sisibukit.blogspot.com/2015/07/pil-kudamohd-shamsul-calon-pkr-buat.html

Tanpa Nama berkata...

Semoga perbicaraan kali ini mampu membuktikan bahawa golongan yang pakai kopiah dan serban juga tak lari dari godaan syaitan. Teruskankan laa. Selama ini DSAI juga memainkan peranan dalam pembebasan Hadi. Mohon kali ini DAP dan PKR berdiam diri. Kita tengok ulama seorang ini mampu tak membuktikan dirinya tidak begitu yg dikata

Tanpa Nama berkata...

TN3.41, Jangan hina ulamak. Ulamak pewaris Nabi manakala Nabi kekasih Allah. Takut nanti masa nazak tak lepas nyawa. Di alam kubur nanti ambillah habuannya.

Tanpa Nama berkata...

Hadi tu ulamak ke!Biar betul!!!