Ahad, 31 Mei 2015

Maaf Tun Mahathir .. aku terpaksa dedahkan harta kekayaan kamu kepada umum!

Wah wah wah ... kemain lagi brother ni ..

Semalam selepas dia ugut untuk saman Mahathir RM50 billion kerana skandal pembaziran wang rakyat ketika era pemerintahan bekas Perdana Menteri itu, hari ini brother n i tampil lagi ..

Hehehehe dia tampil untuk menganugerahkan RM1 juta kepada sesiapa yang berjaya mendedahkan kekayaan luar biasa Mahathir.

Aku ke yang tau harta tu ... ? Kayolah aku ..!!

Wah, banyak tu, RM1 juta ..mana brother ni cekau duit ..? Ada tajaan ..? Siapa setan yang menaja brother ni ..? SPRM atau polis kena siasat ..?

Kalau aku berjaya dedahkan harta Mahathir, agak-agak korang brother ni serius ke nak bagi aku RM1 juta tu ..?


Pertubuhan Warga Untuk Tata Kelola Pemerintahan Bertanggungjawab (CAGM) menawarkan habuan sehingga RM1 juta kepada mana-mana pihak yang tampil memberi maklumat mengenai wang tunai dan aset tersembunyi Tun Dr Mahathir Mohamad .

Jika itu tidak cukup menggiurkan, CAGM sebenarnya berjanji untuk memberikan habuan lumayan itu kepada setiap individu yang membantu menemukan harta milik bekas perdana menteri selama 22 tahun itu.

Pengerusinya, Md Zainal Abidin berkata, pihaknya akan merahsiakan segala butiran identiti pemberi maklumat terbabit.

hahahahaha .. tapi tak apalah. Biar lepas ni satu persatu pemimpin UMNO dia saman dan korek kekayaan. Bagaimana kekayaan Najib dan Rosmah pulak dia korek. Jangan satu je. Nanti ludah tu kena muka lu sendiri beb. Padan muka lu ..!

Berbalik kepada cara brother ni nak fofular ... aku rasa Mahathir tak gerun pun. Sebab dia bukan budak tadika yang boleh brother ni takut-takutkan. Bukan macam budak yang bila bagi aiskrim terus senyap.

Tapi kalau budak - budak UMNO aku tak tau. Memang budak - budak UMNO suka kena sumbat. Pergi dengar perhimpunan pun nak kena taja. hahahahaha

Eh ,, aku bukan tak setuju brother ni nak saman ke, ugut ke, upah ke, apa ke ... aku pun bukan bela Mahathir sangat. Bukan bererti aku sokong Mahathir .. hahahha Asal UMNO je erus reject!!

Cuma aku hairan bin ajaib, pahal pulak brother ni tetiba muncul untuk saman / ugut Mahathir. Ada udang sebalik maggie ke ...? hahahahha

Jom bongkar harta Mahathir .. jutawan korang beb!!
Sebelum korang berangan-angan nak jadi jutawan tu .. elok korang baca cerita panas hari ini .. berita ngeri hari ini
Moga korang tidur lena dengan angan-angan jutawan tu ye hahahahhaha

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

3 respon:

Tanpa Nama berkata...

mana dia dpt duit tu

Tanpa Nama berkata...

apa guna sokong pembangkang hahaha

Tanpa Nama berkata...

sprm kena siasat mana bro tu dapa duit..sejuta tu..x takut najib pinjam melabur kat 1mdb...kahkahkah..bodo punya olang