Rabu, 27 Mei 2015

Gersang sungguh doktor ini ..

Kota Tinggi: Seorang wanita yang baru empat hari bekerja sebagai pembantu klinik di sini, kini trauma selepas mendakwa dia bukan saja menjadi mangsa cabul majikannya, malah nyaris dirogol lelaki itu.

Wanita berusia 21 itu berkata, dalam kejadian 7 Mei lalu, majikannya yang juga doktor di klinik terbabit tiba-tiba memeluk, mencium, meraba alat sulit serta cuba membuka seluarnya ketika berada di belakang klinik berkenaan.

Namun katanya, selepas menepis perbuatan keji doktor berusia 50-an itu, mangsa diberikan amaran keras supaya tidak memberitahu kejadian itu kepada sesiapa.

Mangsa berkata, apabila pulang ke rumah, dia mengadu kepada suami dan mereka terus ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kota Tinggi untuk membuat laporan polis serta turut mendapatkan pemeriksaan di Hospital Kota Tinggi sebelum diminta merujuk ke Hospital Sultan Ismail, Johor Bahru.

“Beberapa hari kemudian saya dipanggil ke IPD untuk membuat pengecaman baju (baju yang dipakai doktor ketika kejadian). Apa yang berlaku itu menyebabkan saya sangat trauma,” katanya.

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: