Selasa, 14 April 2015

Mahathir dah bocor rahsia besar Ketua - Ketua Bahagian UMNO!!

Perpecahan dalam UMNO telah lama berlaku kerana ahli parti itu lebih mengutamakan wang berbanding kesetiaan kepada parti, kata Tun Dr Mahathir Mohamad.

Bekas Perdana Menteri berkata, ahli UMNO di bawah teraju Datuk Seri Najib Razak sebagai Presiden parti, hanya setia kepada semata-mata untuk mendapat kekayaan.

Beliau berkata, ketua-ketua UMNO bahagian setia kepada parti kerana bersebab iaitu untuk mendapat ganjaran seperti kontrak dan jawatan.

Dr Mahathir berkata, ketika beliau meninggalkan UMNO parti itu sangat kuat dan semangat kesetiaan kepada parti dapat dilihat pada Perhimpunan Agung UMNO.

“UMNO sekarang semua tentang duit. Ketua-ketua UMNO bahagian setia sebab mereka dapat sesuatu, dapat kontrak.

“Yang dapat jawatan-jawatan tu semua dapat duit,” kata Dr Mahathir ketika ditemubual sekumpulan penulis blogs pada 10 April lalu.

Rakaman temubual itu telah dimuat turun oleh seorang penulis blogs dinturtle.

Dr Mahathir berkata demikian bagi menjawab tuduhan ahli UMNO yang bimbang serangan terhadap Najib akan menyebabkan UMNO berpecah.

Dalam rakaman itu, Dr Mahathir mengulangi dakwaannya bahawa UMNO akan kalah pada PRU14 sekiranya Najib terus berkuasa lapor Free Malaysia Today

more updates ..



# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

4 respon:

kerja sendiri berkata...

BN memang patut undur dari dulu lagi..

Tanpa Nama berkata...

Tak payah bisinglah Mahathir. Pada masa kamu jadi PM pun perkara ini dah lama berlaku tetapi dibiarkan. Kamu sendiripun telah terlibat lama dah. Jika kamu tak pernah buat, mengapa kamu masih bersama UMNO? Mengapa tidak kamu keluar UMNO, sertai pembangkang dan lawan semua yang kamu sebut di atas atau buat parti baru dan lawan.
Bukankah kamu tak nak keluar UMNO sebab kamupun ada kepentingannya.

Tanpa Nama berkata...

Teguran mahadh memang benar

Tanpa Nama berkata...

ADA SEBAB TUN DR. MAHATHIR CAKAP SEBAB TUN DR. MAHATHIR MOHAMAD MANTAN PRESIDEN UMNO DAN PERDANA MENTERI MALAYSIA. AHLI-AHLI UMNO HARUS SEDAR ATAS TEGURAN TUN DR. MAHATHIR.