Rabu, 4 Mac 2015

Ranking alexa carta top blog PR 1 Mac 2015

Bulan lepas bila cenangau menyepi diri selama sebulan dan tak update-update blog, aku amik inisiatif sendiri buat ranking alexa carta blog pakatan rakyat. Memang banyak blog otai-otai yang dah tak aktif menulis. Sedangkan blog otai-otai nilah sebenarnya sumber inspirasi bagi blog-blog yang kaki tampal macam aku. hahahahahahaha

ranking yangaku buat boleh rujuk
sini

Memang antara laut dengan bumi carta yang aku buat tu. Tak sebagus cenangau. Sebab tu aku tunggu je cenangau buat, aku tak buat kalau cenangau dah start buat ranking alexa top blog pr

Okey, berbalik kepada ranking alexa ni. Blog aku jatuh merudum ... banyak gila lari. Aku perasan sebab aku ada buat modification kat templates aku. Maybe ada silap teknikal. bayangkan dalam tempoh 3 hari boleh jatuh 1500mata. Hahahha nak berlagak pandai tapi hampeh ... naya aku... aku risau jer. blog aku terus merosot dan terus merosot sebab kesilapan teknikal aku tu. Tak tau dah nak adjust macam mana. hahahahahah lantaklah.

Satu lagi aku perasan, ada blog-blog yang dulu nak tukar link dengan aku, depa dah tak letak link blog aku, sedangkan masa tu aku terima je pelawaan depa tu. Apa nak kata, depa tak suka kot dah kat blog bangang aku ni. Jadi kalau ada kawan-kawan yang terbuang blog aku, hangpa pandai-pandailah letak balik, orang berbudi kita berbahasa. Nanti mana tau kot-kot ranking alexa aku boleh naik balik.

Kalau ikut carta cenangau, kedudukan tempat pertama digondol oleh blogger Addin, kedua anak sungai derhaka dan ketiga Omakkau. blog aku jatuh ke tangga ke lima belas dari nombor lima tengah bulan yang lalu. hahahha. Ranking alexa yang lepas 1106 dan ranking baru hari ni 2678. Gila babas hahahhaha.

Kalau hangpa nak check ranking hanpa ... hangpa check kat link bawah.

check your alexa rank


Dan tanpa cakap banyak kalau hangpa nak tengok keseluruhan carta ranking alexa top blog pakatan rakyat 1 Mac 2015, hangpa tengok kat
ranking alexa carta blog pr 1 Mac 2015


kredit kat cenangau, terus mantap bro....

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: