Selasa, 24 Mac 2015

Rafizi minta dipenjarakan .. gila apakah ini?

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Shahidan Kassim dicabar mengemukakan saman terhadap Naib Presiden PKR, Rafizi Ramli jika pendedahannya mengenai pembelian jet peribadi berunsur fitnah dan tidak berasas.

Rafizi berkata, jika angka-angka mengenai perolehan pesawat eksekutif untuk kegunaan perdana menteri itu tidak benar maka beliau sedia dipenjarakan.

"Inilah peluang terbaik untuk memenjarakan saya. Umno sudah tentu menunggu saya membuat salah untuk letakkan saya dalam penjara.

"Sehingga kini bukan sahaja tiada tindakan undang-undang tetapi tidak ada juga penafian kepada setiap satu angka yang saya sebut kerana mereka tahu bahawa salinan perjanjian itu sudah sampai kepada saya," katanya pada sidang media di lobi Parlimen, di sini, hari ini.

Beliau berkata demikian mengulas kenyataan Shahidan yang juga Ahli Parlimen (BN-Arau) semalam yang mengatakan Rafizi berniat jahat terhadap perdana menteri dengan mendakwa pembelian pesawat eksekutif kerajaan sebagai jet peribadi.

Shahidan juga mengatakan angka pembelian pesawat eksekutif kerajaan itu yang disebut Rafizi juga tidak tepat dan mengelirukan rakyat.

more updates ..



# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: