Jumaat, 6 Mac 2015

Kerana "Terlalu BESAR".., isteri mintak cerai lepas seminggu kawin

Masa bercinta, tergedik-gedik..Kehulu kehilir.. Macam belangkas.. Siap mintak kahwin lagi. Then,baru seminggu berkahwin tetapi seorang wanita, Aisha Dannupawa sudah meminta cerai daripada suaminya Ali Maizinari.

Eh-eh la, ingat perkahwinan ni satu perkara main-main ker??Slumber jer kan..Puncanya adalah kerana lelaki itu mempunyai zakar yang terlalu besar.

Lawak sungguh.. Hanya kerana zakar, dia sanggup mintak cerai ..Tapi kan, ada logiknya juga Aisha buat macam tu.. Dia merupakan janda anak tiga sebelum mengahwini Ali. Dia terpaksa mengemukakan tuntutan cerai itu di mahkamah syariah di bandar Zamfara.

Biasa la tue, mayb Aisha ‘tak tahan’ sakit dan trauma lepas buat hubungan kelamin..Bukankah sepatutnya rasa ‘syiokk’ masa buat .. Ye dak? Hehe..

Walaubagaimanapun, Ali tidak menafikan perkara berkenaan dan bersetuju untuk menceraikan Aisha, namun dengan syarat semua wang hantaran dipulangkan semula.

Manusia manusia.. Takde kesudahan.. Harap-harap Aisha tabah yer.. Lepas ni , cari calon suami yang ‘serasi’ yer.. Jangan pilih yang lebih besar plak..Haha..~

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

2 respon:

Tanpa Nama berkata...

just tell ppl whts ur ideal size

Tanpa Nama berkata...

4"-5" its enought...the important thing...climax n enjoy together...