Selasa, 24 Mac 2015

Aisyah Tajuddin ni pandai putar alam kan ..?

Huhuhu dah kantoi dan kena kritik kaw2, baru nak mohon ampun, masa kau berlakon untuk menghina hudud kau tak ingat dunia. Adegan nasi lemak tu yang paling menyakitkan hati ... seolah kau gambarkan makan tak ada ak apa asalkan ada hudud, dan hudud boleh bagi kenyang perut...

Kau dahmulakan, so kau kena tanggung ... orang macam kau biar elok kena panah petir jer ..


Penyampai stesen radio BFM yang dilanda kontroversi hudud Aisyah Tajuddin berkata beliau bertujuan mengkritik dasar PAS di Kelantan dan tidak berniat menghina Islam.

"Ia (video) menyangkut perihal politik, perkataan dan perbuatan ahli politik; dan tentunya tidak sekali-kali mengenai agama," katanya dalam kenyataan hari ini.

"Perlu dinyatakan bahawa liputan media berkenaan insiden ini telah mengaburi maksud sebenar yang ingin disampaikan video ini, yakni untuk menggalakkan wacana yang berlangsung seputar isu keadaan sosioekonomi rakyat Kelantan."

Bagaimanapun beliau tetap memohon maaf atas kemarahan dan reaksi negatif yang ditimbulkan daripada rakaman video tersebut.

"Saya mengambil kesempatan ini untuk meminta maaf bagi nada dan cara penyampaian saya di dalam video tersebut. Saya tiada niat untuk mengherdik. Saya tiada niat untuk menghina.

"Namun kini saya sedar bahawa ia telah menimbulkan kemarahan. Maka untuk itu, saya benar-benar kesal dan memohon maaf. Saya tidak akan pernah, dalam apa-apa keadaan sekalipun, menghina atau mengutuk mana-mana agama apatah lagi agama saya sendiri," tambahnya.

Dalam video berkenaan, Aisyah antara lain menyampaikan mesej bahawa kerajaan Kelantan sepatutnya mengutamakan soal ekonomi dan bukannya pelaksanaan hudud.

"Agama digunakan untuk mengaburi mata rakyat untuk isu yang penting," katanya dalam rakaman video sepanjang hampir dua minit itu.

Dengan sinis, Aisyah dalam video bertajuk “Hudud isi periuk nasi?” turut menunjukkan bungkusan nasi lemak yang didapati tidak mengandungi isi.

Video berkenaan yang ditonton oleh lebih 3,000 orang itu diterbitkan tidak lama selepas kerajaan negeri Kelantan mengumumkan pelaksanaan pindaan Enakmen Kanun Jenayah Syariah II, Rabu lalu.

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: