Selasa, 24 Februari 2015

Selepas audio suara Mat Sabu, lepas ni video lucah siapa pulak ..?

Semalam lagi aku dh buat status bahawa tok usin ceroi pondan takkan dtg bdebat dgn yb khalid samad. Tapi dtg pula jebon dia bgtahu tok usin kompom dtg punya sbb mustahil tok usin ceroi yg hebat bcakap soal jihad dan syahid serta penyokong ulamak itu sedayus itu takut utk berdebat.

Aku pun bersangka baik. Aku kata aku percayalah tok usin pondan akan dtg kerana yb khalid samad pun dh bjanji yg berdebat hanya dia dan tok usin pondan saja. Yb khalid samad kata dia setuju kalau tok usin pondan ni nak duduk blakang tabir jika malu nak tunjuk muka. Penganjur pun dah sediakan bilik khas utk tok usin pondan beserta tudung dan telekung jika perlu utk tutup dirinya.

Akhirnya Allah nk tunjuk pd kita semua. Kebenaran mengatasi kebathilan. Keegoaan tok usin pondan lenyap sekelip mata. Barulah kita tahu betapa dayus dan baculnya tok usin ceroi. Ramai geng2 dia telah melahirkan rasa kesal kerana mereka tak sangka begitu bacul dan penipunya tok usin pondan. Ini memalukan jemaah yg menyokong ulamak (maksudnya UG) yg selama ini kutip dalil dan hujah dr tok usin pondan. Rupa2nya tok usin pondan ni mmg takde teloq.

Demi menutup malu, tok usin pondan beri alasan keselamatan. Sebelum ini alasannya dia tak boleh bcakap sbb gagap. Kahlahkah... Nak jihad dan syahid konon....kahkahkahh

Dan kini tiba-tiba dia sebarkan audoa Mat Sabu... entah ya entahkan tidak suara Mat Sabu. Sebiji stail papagomo dan cyber trooper UMNO.

Katakanlah betul itu suara Mat sabu, namun ia lansung tidak ada kena -mengena dengan usaha nak gulingkan Hj hadi sebagai Presiden.

"Secara umumnya presiden dianggap ulama hebat dan maksum perlu di’deny’ (nafikan)," kata suara rakaman yang mirip suara Mat Sabu itu.

Suara itu seterusnya meminta penjelasan dibuat ke peringkat bawah, ”Bukan dalam bentuk ceramah, bukan dalam bentuk blog, dalam bentuk menemui yang dipanggil pimpinan yang kemungkinan menjadi perwakilan."

Dimana salahnya? Yang dikatakan ialah "perlu dinafikan bahawa Hj hadi itu dianggap ulama hebat dan maksum. Jadi tak betulkah itu? Apakah mereka yang pro-ulama menganggap Hj Hadi sebagai maksum?

Komen seorang sahabat:

Kalaupun betul rakaman Haji Mat Sabu tu tak nampak yang Haji Mat Sabu hendak menjatuhkan Presiden PAS.

Kualiti rakaman tu sama mcm rakaman kononnya Mat Sabu dulu ada affair dgn pompuan ( dan juga mengkaitkan Mat Sabu dengan isu Syiah yang pernah disebarkan oleh cyber-trooper UMNO satu ketika dulu)

Sungguh sudah terdesak golongan pro-ulamak ini sehingga modus operandi tajaan iblis pun digunakan semata-mata kerana TAKSUB!

~ dipetik dari blog KELAB GREENBOC

Manakala ini petikan akhbar dari pemimpin - pemimpin PAS ..

Para pemimpin PAS menafikan ada konspirasi menjatuhkan kepimpinan Presiden, Datuk Seri Abdul Hadi Awang walaupun dakwaan komplot itu tersebar luas seperti di laman Facebook ‘Tuc Tok Usin Ceroi’ dan juga ‘El-Haraki’.

Naib Presidennya, Salahuddin Ayub berkata, beliau menerima beberapa panggilan berkenaan perkara berkenaan namun masih belum melihat isi kandungan yang disiarkan dalam laman berkenaan yang dikatakan mempunyai kaitan dengan Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu atau lebih dikenali sebagai Mat Sabu.

“Sehingga hari ini saya tidak mengetahui mengenai kewujudan laman berkenaan,” dakwanya.

Sementara itu ADUN Hulu Kelang, Saari Sungip pula memberitahu, beliau tidak mengetahui perkara berkenaan, lapor MalaysiaGazette.

Sebelum ini, sebuah rakaman audio berdurasi lebih dua minit sebuah rakaman audio yang didakwa ucapan Mat Sabu bagi menjatuhkan Abdul Hadi tersebar.

Rakaman itu memuatkan suara Mat Sabu memberikan taklimat untuk mengadakan serangan balas selepas serangan demi serangan dilakukan ke atasnya.

Rakaman tersebut turut memuatkan transkrip penuh kepada perbualan berkenaan yang mana Mat Sabu turut dikatakan telah bertemu dengan beberapa pimpinan PAS di Tanjong Karang dan Sungai Besar berkenaan krisis Menteri Besar Selangor.

Ulasan aku pulak, sekarang ada penafian dari pemimpin tetapi yang nyata ada juga demonstrasi supaya pecat pemimpin tertentu yang kononnya hendak menjatuhkan Hadi.

1. siapa yang betul?

2. siapa perancang semua ini?

3. siapa di sebalik demonstrasi tersebut ..? Ulamak? penyokong Hadi atau barua UMNO?

4. PAS kena ambil tindakan pecat ahli yang demonstrasi tu sebab terang-terang kata ada komplot nak jatuhkan Hadi. sedangkan kalau tengok apa kata pemimpin PAS, tak ada pun. Ambil pendirian yang jelas

5. Jangan sampai lepas ni ada video lucah Mat Sabu atau Haji Hadi pulak. mampus ...!

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

1 respon:

Tanpa Nama berkata...

Kalau ye pun may sabu nak lawan hadi apa salahnya. Bukankah demokrasi namanya. Dan sudah tentu setiap calum mengatur strategi nak mensng