Selasa, 10 Februari 2015

Ini sebab utama mengapa penyokong Saiful bermati-matian membela Saiful

Beliau yang digelar sebagai Suhaimi Taliban berkata, penyokong Mohd Saiful Bukhari tidak akan hadir menyokong sekiranya Anwar bersumpah di hadapan Kaabah.

* hmm andai dua orang ini sama-sama sumpah depan kaabah, siapa yang bersalah?

Penyokong Mohd Saiful Bukhari Azlan hari ini hadir memberi sokongan terhadap Saiful kerana percaya bahawa dia berada di pihak yang benar.

Menurut wakil penyokongnya Presiden Pertubuhan Suara Aspirasi Malaysia, Suhaimi Adnan, 42, berkata, kepercayaan mereka terhadap Mohd Saiful Bukhari bertitik tolak daripada keberanian yang sanggup bersumpah di hadapan Kaabah.

"Saya nak tanya orang Pas, PKR, siapa lagi kita nak percaya?

"Cuba suruh dia (Anwar) bersumpah di hadapan Kaabah," katanya kepada pemberita di luar bangunan Mahkamah Persekutuan, di sini, hari ini.

Beliau yang digelar sebagai Suhaimi Taliban berkata, penyokong Mohd Saiful Bukhari tidak akan hadir menyokong sekiranya Anwar bersumpah di hadapan Kaabah.

"Saya menyuarakan keyakinan terhadap Mohd Saiful Bukhari, lebih-lebih lagi sebagai seorang Islam.

"Kami juga hadir di sini bagi memberitahu Mohd Saiful Bukhari tidak keseorangan," kata Suhaimi lagi yang hadir bersama-sama 200 orang penyokong Saiful yang lain.

more updates ...

# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: