Ahad, 15 Februari 2015

Apa hubungan Pengarah Penjara dengan Anwar sampai dia dapat banyak keistemewaan ..?

Hahahaha .. agaknya selagi Anwar Ibrahim tidak mati geng-geng UMNO tidak akan puas hati. Selepas peguam bagi Saiful Bukhari tu tidak puas hati dengan tempoh penjara Anwar, geng-geng blogger terus menerus menabur racun ..

Terbaru blogger-blogger pro UMNO mempertikai kenapa keluarga Anwar dibenarkan dengan pantas melawat Anwar Ibrahim dalam penjara.

JABATAN PENJARA DIMINTA PERJELASKAN, MENGAPA HANYA DALAM TEMPOH 4 HARI, AHLI KELUARGA ANWAR IBRAHIM DIBENARKAN MELAWATNYA!!!

Kalau Nurul Izzah tak berbunyi, memang tak akan ada sesiapa pun tahu, Anwar Ibrahim sekali lagi diberikan keistimewaan di Penjara Sungai Buloh sebagaimana yang diterimanya pada tahun 2001 sehingga 2004.

Jabatan Penjara Malaysia dan Ketua Pengarahnya sekarang BERHUTANG DENGAN RAKYAT Malaysia jawapan sebenar daripada kenyataan Nurul Izzah.

Mengapakah Anwar Ibrahim diberikan KEISTIMEWAAN BESAR berbanding banduan-banduan yang lain? Mengapakah peraturan penjara yang menyatakan, banduan-banduan baru seperti Anwar Ibrahim hanya dibenarkan dilawati ahli keluarga terdekat selepas 4 minggu 'disimpan', dilanggar?

Namun jawapan itu tidak tinggal lama, tak sempat nak jadi isu panas dan tak sempat geng-geng itu nak dipuji 'boss2' mereka atas isu yang mereka timbulkan ..

AnonymousFebruary 14, 2015 at 5:58 PM
bertenang..

bukan selepas 4 minggu
tapi dalam tempoh 4 minggu

jadi maknanya dalam masa sebulan pertama ini boleh jumlah sekali , jadi kalau dah jumpa semalam, maka dalam masa 4 minggu ini tak adalah perjumpaan lagi

Tapi kalau ada juga perjumpaan dalam tempoh 4 minggu ini...itu jam kita akan tanya Zahid Hamidi untuk jawab.. tapi lepas 4 minggu mula dari masuk penjara dia dah boleh dijumpai semula mengikut jadul 2 minggu, 3 minggu atau 4 minggu sekali...seperti yg diperuntukkan

Fahamkan..boleh jumpa sekali dalam tempoh 4 minggu ... selepas masuk...bukan sekali selepas 4 minggu dah masuk !!

Bertenang ..

Dengar ..?

Faham ..?

Angguk ..?

Hahahahha bebal tak nak bagi kat orang lain sama... tu la pasal ...

penburukonline


more updates ..



# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

2 respon:

5sal berkata...

ni lah jadinya puak2 umgguk ni belum pa2 lagi dah pakat terjun masuk telaga buruk.hadam betul2 baru telan.tu yang mati tengah jalan tu.hahaha!

Tanpa Nama berkata...

Kalau ikut logik..dia x sepatutnya masuk penjara pun...tau jela puak kat sana tu...hati dah hitam sgt ...pakai klorok pun x bleh hilang...