Jumaat, 30 Januari 2015

Harun Din, Nik Aziz dah setuju bersatu dengan UMNO .. ini penjelasannya!

Mana mungkin kami berbincang mengenai perkara itu dalam beliau yang seperti itu?

haron dinPETALING JAYA : Timbalan Mursyidul Am PAS, Datuk Dr Haron Din menafikan khabar angin beliau dan Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Aziz Nik Mat telah memberikan persetujuan kepada pimpinan parti itu untuk menjalin kerjasama dengan UMNO.

Katanya, kunjungan yang dilakukan olehnya ke atas Nik Aziz minggu lalu hanya sekadar untuk melihat sendiri keadaan kesihatan bekas Menteri Besar Kelantan itu.

“Tiada perbincangan seumpama itu (kerjasama dengan UMNO). Seperti mana kita tahu Tuan Guru (Nik Aziz) dalam keadaan uzur, jadi mana mungkin kami berbincang mengenai perkara itu dalam beliau yang seperti itu?

“Saya menziarahnya hanya untuk menjenguk keadaan beliau. Tuan Guru sekadar boleh cam saya saja, dia ada mengatakan sesuatu tetapi saya tidak boleh faham,” katanya, lapor Sinar Harian.

Baru-baru ini, tersebar khabar angin melalui media sosial kononnya, Nik Abdul Aziz dan Haron sudah menyatakan persetujuan bagi parti itu mengatur kerjasama dengan UMNO atas dasar agama dan penyatuan ummah di Malaysia.

Mesej melalui aplikasi Whatsapp itu turut meminta orang ramai berdoa bagi memastikan kejayaan dalam kerjasama tersebut.

Haron berkata, beliau tidak mengetahui mengenai khabar angin yang disebarkan itu.

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: