Jumaat, 26 Disember 2014

Hangpa baca sendiri ulasan blogger ini mengenai banjir hahahahaha

Apabila berlaku sesuatu musibah pasti ada hikmahnya. Banyak yang Allah taala nak tunjukkan kepada kita.

Puak-puak pencacai sedang gila meroyan meraban dok kutuk Najib pi main golf kat Hawaii dengan Obama.

Mereka terutamanya di Kelantan mintak agar DS Najib pulang segera ke Malaysia bersama-sama membantu rakyat harungi banjir.

Tandanya apa?

Tandanya mereka lebih mempercayai kepimpinan DS Najib dan UMNO-BN untuk menyelesaikan masalah rakyat berbanding dengan kerajaan negeri pimpinan PAS.

Beberapa kawasan banjir besar di Pahang, Kelantan dan Terengganu berlaku di dalam kawasan Parlimen dan DUN pakatan pembangkang.
Tetapi mengapa campurtangan PM, UMNO-BN dan Kerajaan Pusat pula diperlukan untuk membantu rakyat hingga cuti PM pun dipertikaikan dan desak PM balik segera?

Apakah YB-YB kamu tak boleh buat kerja? Mana janji dulu jika kamu diberi mandat menewaskan BN maka semua masalah rakyat boleh kamu diselesaikan?

Hebat PM kita, di saat-saat susah ketika ini puak-puak pembangkang dan pencacai mereka perlukan perhatiannya. Anwar ade dapat kelebihan macam tu?...Setakat sembang kosong jer laaa.


hahahha ... aku serah pada hangpa untuk ulas cerita ini ... tapi bodoh juga pemikiran blogger tersebut.

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

15 respon:

Tanpa Nama berkata...

memang bodo

Tanpa Nama berkata...

memang bodo

Tanpa Nama berkata...

memang bodo

Tanpa Nama berkata...

memang bodo

Tanpa Nama berkata...

hahaha..PM diperlukan sebab beliau merupakan ketua segala agensi kerajaan persekutuan..bomba, polis, tentera, arahannya adalah muktamad untuk dilakukan..cuba YB pembangkang beri arahan, apa kata macai2 dan YB2 BN..tentu mereka akan berkata lu pembangkang jangan memandai-mandai...ceh puiii...apa2 pun doa ku buat mangsa2 banjir semoga tabah menghadapi dugaan berat ini...

Faqirulkhoir berkata...

Untuk negri Kelantan, gue rasa dia tak payah balik pun... Untuk kedatangannya, mungkin banyak 'aset' yg boleh digunakan untuk kerja2 Bantuan terpaksa dialeh untuk melayani beliau. Paling baik di kesempatan ini barangkali ialah untuk beliau melepaskan duit royalti petroliam Kelantan kepada kerajaan negri dan memantau pengagihannya dari jauh.

Faqirulkhoir berkata...

Mungkin beliau lebih baik tidak ke Kelantan, kerana kedatangannya bolih menyebabkan 'aset' penyelamat dan pemulihan dialih untuk melayaninya. Barangkali lebih baik, dikesempatan ini beliau melepaskan saja duit royalti petroliam Kelantan dan memantau perbelanjaannya dari jauh.

Tanpa Nama berkata...

Kan Najib dah cakap bloger umno ni BANGANG ....... nak kata apa lagi

PAKMALAU berkata...

Memang bangang pun shingga 7 keturunan.

Tanpa Nama berkata...

Siapa yg bodo peem ke atau bloger tu.Aku fikir sama2 ls tu.

Tanpa Nama berkata...

Terlanjor bloger bangang ni dah kaitan dengan plotik saya nak tambah sebab2 tidak intihar darurat nanti tanggongjawab itu diatas kerajaan pusat sedang dalam hati mereka ada dendam kesumat kerajaan pusat seolah2 atau sememangnya nak mengajara rakyat kelantan kerana tak sokong mereka dari dulu hingga sekarang konon sekarang barulah rakyat kelantan sedar betapa perlunya kerajaan pusat, dalam soal ini bukan bn ye bloger bodoh piang

Tanpa Nama berkata...

1 bodo Rais..
2 bodo shahidan
3 bodo ahmad shabery
4 bodo najib
5 bodo media prima

Tanpa Nama berkata...

mu ni yg bangong sebenornye.

Tanpa Nama berkata...

mu ni yg bangang sebenornye.

Tanpa Nama berkata...

Hahaha.lawak lh sngt....