Sabtu, 29 November 2014

Bung .. jangan berkokok dalam parlimen je .. kalau anak jantan ...

Sila cabar saya di luar Parlimen, demikian menurut Ahli Majlis Syura Ulama Pas, Zaharuddin Muhammad berkenaan dakwaan yang mengaitkan dirinya dengan Islamic State (IS).

Katanya, tuduhan tersebut didakwa dilakukan oleh Ahli Parlimen Kinabatangan, Datuk Bung Mokhtar Radin sewaktu dalam Dewan Rakyat kelmarin.

"Saya merujuk kepada tuduhan beliau yang menyebut saya menyokong IS. Perkara ini dimaklumkan rakan-rakan yang berada di persidangan Dewan Rakyat.

"Tuduhan ini juga telah dimuatkan dalam sebuah portal berita dan persepsi negatif sudah mula menular akibat tuduhan ini," katanya kepada Sinar Harian.

Katanya, dengan kuasa yang ada pada Parlimen, pihaknya tidak boleh berbuat apa-apa.

"Oleh itu, saya mencabar beliau menyebut semula tuduhan itu dengan jelas di luar Parlimen supaya saya boleh bertindak melalui saluran undang-undang terhadapnya.

"Saya telah menjawab di dalam lamaj Facebook milik saya pada 3 Julai 2014 mengenai beberapa pihak yang tidak bertanggungjawab 'memotong tampal' atau ambik separuh buang separuh tulisan asal saya sehingga memperlihatkan seolah-olah saya menyokong IS," katanya.

Katanya, Bung Mokhtar perlu tampil jika merasakan kenyataannya benar.

more updates ..



# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: