Selasa, 28 Oktober 2014

Lagi bukti Saiful Bukhari kantoi!

Bahan pelincir jeli K-Y yang didakwa digunakan oleh Mohd Saiful Bukhari Azlan menjadi pertikaian dalam rayuan kes Liwat II di Mahkamah Persekutuan hari ini.

Peguam kanan yang juga bekas hakim Mahkamah Persekutuan Tan Sri Gopal Sri Ram berkata penggunaan pelincir tersebut tidak dinyatakan dalam laporan polis Saiful ke atas Anwar.

Beliau seterusnya mengemukakan bahawa jeli K-Y itu tidak termasuk dalam senarai bukti dari pihak polis, yang dirampas daripada Saiful.

"Saiful mendakwa kejadian liwat dilakukan di atas permaidani. Beliau mengakui bahawa pelincir digunakan dan diletakkan di duburnya.

"Saiful mengadu bahawa kejadian liwat itu dijalankan dengan rakus dan di mengalami kesakitan di bahagian dubur dan perutnya.

“Sekiranya pelincir digunakan pasti dia tidak mengalami kesakitan,” katanya.

Gopal seterusnya mempersoalkan pengakuan Saiful bahawa pengadu tersebut mendakwa pelincir itu diserahkan kepada pegawai penyiasat DSP Jude Blacious Pereira pada 28 Jun.

"Jude (kiri) menyerahkan pelincir tersebut kembali kepada Saiful dan pada hari berikutnya Saiful pergi ke balai polis dan menyerahkannya kepada polis,” tambahnya.

Peguam kanan itu berkata, ini membuktikan bahawa pengakuan Saiful tidak boleh dipercayai.

Gopal mengemukakan hujah pertama daripada tiga hujah utamanya.

update more ..


# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

5 respon:

Tanpa Nama berkata...

Ape laa kau merepek tu sytann...Kau x baca kenyataan Ulama Yusuf Al qardawi ke?Ape pulak kepentingan dia dengan Anwar?

Yang kau ni kata rapat dgn Anwar la bagai..umpan la bagai..dan entah hape hape hujah x logik engkau tu, yang kau tak pegi report apesal? nak tunggu budakak Saipul hingusan tu jugak...yang aku pelik, dapat pulak jumpa NAjib..hehehe...

Aku senang aje...kita ada undang undang Islam...selagi tidak bercanggah dengan undang2 islam, kenapa tak nak pakai?..kenapa nak di guna undang undang kapior tu?

Sudah sudah la mencarut tu...tak guna bertakbir bagai kalau suka mencarut...kbye

Tanpa Nama berkata...

hahhaha ...apa ke bangang...kalau macam tu, memang benarlah Anwar toron lubang buntut Saiful....kes ni serupalah mcm bercinta.....janji nak kahwin ...tapi silelaki putar belit...last2 awek buat report kena rogol !!!!....so...tolong jawab ...bebudak Parti Kelentong Rakyat ????

Tanpa Nama berkata...

rocky the great brown dick says: yaaa.. bunuhlah sesame islam/melayu..ha ha ha ha marilah kita melakukan hubungan seks dgn minah2 yg pegang anjeng2 tu sambil disaksikan anjeng2 tu.. ha ha hah ha

Tanpa Nama berkata...

bukankah berani kerana benar takut kerana salah. Anwar berani melawan kerana apa? kalau dia tahu salah buat apa dia lawan sampai tercemar maruah diri dan keluarga. lebih baik dia undur diri dari permulaan dulu. nama dia dan keluarga pun tak busuk. lagi pun kes ini tak sesuai dalam perhukuman islam. nak tuduh orang berzina , jubur bontot orang bawalah` 4 orang saksi yg benar . Jangan permainkan hukum allah. Ingat tu kilauan emas nombor satu . Dah tua-tua tu buatlah amal ibadat lebih lebih, tak payah nak jadi juara kilauan emas nombor satu.tak pasal pasal dapat dosa kerana orang lain punya hal.

Fantasi Saifool berkata...

saifool dgn bangganya dan tak sabarnya mengharap diliwat anwar. maka dia membeli KY gel yg mahal utk lebih menikmati tusukan.

dgn sifat saifool yg sotong itu, dia sudah lama memendam perasan terhadap anwar dan sanggup keje dgn anwar bg mencapai cita2 nya merasai sentuhan anwar.

saifool tk peduli jika study dia gagal kerana baginya merasai sentuhan anwar adalah cita2 tertingginya, wala' nya.

sygnya anwar tk layan budak gila tu. paling tinggi pun anwar suruh dia sediakan kopi saja. saifool trus mengikut pemimpin pujaannya ke mana saja, hingga anwar mesyuarat di apartment dgn pakar2 kewangan pun saifool skodeng dan ikut.

saifool dpt naik lif turun naik saja pun sudah berfantasi dia diliwat oleh anwar. saifool bygkan anwar pura2 nk keluar apartment sekejap ambik angin dan ketika itu saifool telah menyediakan jubur puakanya dgn jelly siap utk anwar masuki.

sygnya semua fantasi saifool tidak dilayan oleh anwar. maka saifool terpaksa juga melepaskan hajatnya dgn org lain.

maka dptlah seorg polis bernama rody piperrodwan yg sedia memenuhi hajat saifool.

demi syg saifool pada anwar, roddy pipperrodwan dibygkan adalah anwar dan maka disimpannya lah air mani beruk tu selama 2 hari dan sanggup tidor dgn kaki ke atas.

harapan saifool supaya di dpt mengandung dn wajah baby dia berkenan anwar pun jadilah, walaupun ia adalah benih roddypiper itu.

keputusan sebenar: saifool didapati gila khinzir dan perlu dihantar ke hospital bahagia.

adapun mereka yg subahat dan sokong fitnah ini, tunggulah anak cucu isteri mereka akan berkelakuan mcm saifool.

amiiin ya rabbal aalamiin