Isnin, 21 Julai 2014

'Daripada dengaq Kazim Elias lebih baik tengok gambaq blue...'

Seorang pemilik akaun FB menyatakan kebenciannya kepada penceramah terkenal, Ustaz Kazim Elias dengan memuatnaik status yang menghina penceramah itu di laman FBnya.

Menurut status beliau, Ustaz Kazim lebih banyak mencarut dan berbohong dalam ceramah beliau. Malah menurut beliau, Ustaz Kazim langsung tidak layak menjadi penceramah kerana tidak mempunyai kelulusan yang baik dalam akademiknya. Ustaz Kazim juga didakwanya lebih bercakap lucah ketika menyampaikan kuliah.

Pengakhiran status beliau lebih jijik apabila beliau menulis "Di ulangi: - daripada dengaq kazim elias lebih baik tengok gambaq blue.......ini lebih afdol."

Tak payah nak pelik la dengan dakyah sesat kazim elias yang mengarut tu. Dia ni bukan mengaji ugama pun. Sekolah kebangsaan pun tak lulus lepas tu pi buat hafiz quran. Kalau sekolah kebangsaan pun bodo macam mana nak hafal quran.

Cuba dengaq kuliah dia kalau tak buat lawak bodo dia mencarut. Tapi nak buat macam mana melayu memang suka dengaq lawak bodo dengan jenaka lucah. Kena kencing la dengan kazim elias.

Di ulangi: - daripada dengaq kazim elias lebih baik tengok gambaq blue.......ini lebih afdol..

Abu
sumber
Nawas II



# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

4 respon:

shameel Iskandar berkata...

hahaha...roti jala cicah kari satu... marilah makan makanan sunnah, roti jala cicah kari makanan kegemaran Nabi Muhammad SAW

Tanpa Nama berkata...

Tengok cerita blue berdosa... memang berdosa dan tak akan menjadi halal. Pasal Kazim ni rasanya tak tengok rancangan dia pun rasanya takkan kita sesat, kerana banyak lagi tokoh-tokoh ilmuan Islam yang boleh dijadikan rujukan.

Tanpa Nama berkata...

ustaz nak glamour... nak fulus...nak nama...
tajuk ceramah banyak pasai kahwin ...pasai petempuan...
pasai bentuk rohani tak ada... ni la ustaz rock modern..

Tanpa Nama berkata...

sesat lg menyesatkan..punah ranah akidah..