Selasa, 15 April 2014

UMNO dan 'tentera' lawan hantu



Kalau tuduhan menyatakan bahawa PR ada tentera siber berbayar sebanyak RM3,000 sebulan untuk 800 orang, berapakah upah setiap tentera siber UMNO/BN mau dibayar upah??????

Idea karut menghabiskan boreh ini terbit dari kepala otak Ahmad Maslan, Ketua Penerangan UMNO Malaysia merangkap Pengerusi Biro Publisiti dan Penerangan Barisan Nasional (BN), Dato' Ahmad Maslan, kononnya nak lawan tentera siber Pakatan Rakyat dikenali dengan nama Red Bean Army.
Beliau yang tertarik dengan penggunaan nama 'Blue Wave Army' menambah, kewujudan tentera siber parti juga dapat memberikan penjelasan yang sahih kepada masyarakat dalam isu yang sering diputarbelitkan pembangkang seperti isu Cukai Barang dan Perkhidmatan (GST).

Ini dinamakan wujudkan tentera untuk lawan hantu ...

Awat .. hangpa penyokong pakatan rakat risau ker .? Aku tak hairan .. mai la blue wave ke, yellow tahik ker .. sebab bagi pendapat aku, blogger dan penyokong pakatan rakyat tak perlukan apa - apa bayaran dari PR. Kami memang selama ini tidak pernah dibayar. Malah kami sendiri mengeluarkan duit poket sendiri atas dasar mahukan perubahan ..
{baca lagi klik butang papar ... }



Kami dah muak dengan pemerintahan UMNO -BN yang selama ini tterus menerus memperbodohkan rakyat!

Kalau ada seko dua blogger pakatan rakyat yang dibayar itu aku tak tau .. Itu dia punya hal untuk tujuan tertentu .. ada ker brader? Story sini sikit ..

Berbalik kepada isu blue wave army, dulu pun sebelum PRU 13, memang ada blogger pro UMNO yang dibayar. tengok sini dan sini


Cuma kali ini UMNO-BN kena keluar belanja lebih sikit untuk menatasi tentera hantu Red Bean Army khayalan UMNO!
sumber



# sila like "kami undi pakatan rakyat"




Artikel Berkaitan


RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

1 respon:

Umbomoh berkata...

membazir lawan hantu ramai2.

suruh ibrahim mat zin je.