Isnin, 10 Februari 2014

Edisi kantoi: BEBERAPA BLOGGER OTAI UMNO JUMPA SHAHIDAN KASSIM MENGADU NASIB!!!

Ini amat menyakitkan hati mereka .. nampaknya suara dan rayuan mereka tidak dihiraukan oleh pihak yang menjaga media baru di Ibu Pejabat UMNO PWTC.

Omak Kau mendapat kiriman gambar dimana suatu pertemuan mengadu nasib oleh beberapa blogger UMNO dengan Shahidan Kassim berlaku disebuah Coffee House di Ibu Kota.

Mereka dikatakan mengadu yang"sumbangan" dan "perkhidmatan" mereka dengan membuat naik artikel-artikel membela dan mempertahankan UMNO/BN sudah tidak dipandang sebelah mata lagi oleh pihak Penerangan UMNO yang dikepalai oleh Ahmad Maslan serta Biro Media Baru Pemuda UMNO dipengerusikan oleh Ibdilillah Ishak.

Antara rintihan dan rungutan yang diluahkan ialah tiada lagi sumbangan kewangan diperolehi seperti dulu.
{baca lagi klik butang papar ... }



5 artikel pilihan pembaca hari ini








Kini hanya beberapa blogger pro UMNO saja dibela dan di taja.. khidmat mereka seolah-olah sudah tidak diperlukan lagi setelah berhempas pulas bertungkus lumus sekian lama menabur dan menjaja fitnah merata tempat.

Sebaik saja PRU 13 tamat dan didapati majoriti rakyat sedikit pun tidak termakan dan ratah cerita fitnah mereka maka terus sumbangan di berhentikan serta merta tanpa sebarang notis.

Ini amat menyakitkan hati mereka .. nampaknya suara dan rayuan mereka tidak dihiraukan oleh pihak yang menjaga media baru di Ibu Pejabat UMNO PWTC.

Mereka kini cuba menagih simpati ehsan dari Shahidan Kassim pula .. hasil dari melutut merayu kepada Shahidan Kassim tidaklah diketahui kerana beliau hanya seorang Ahli MKT UMNO dan Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Perlis sahaja selain jadi Menteri jaga Parlimen.

Tapi tidak boleh salahkan pihak Penerangan UMNO Malaysia yang diketuai Ahmad Maslan CGPA 3.85 tendang terajang humban mereka ini seperti anjing kurap. Artikel-artikel mereka dalam blog langsung tidak mampu mengamit sokongan rakyat celik IT, berfikiran waras dan berpendidikan menyokong UMNO.

Macam mana nak tertambat asyik cerita pasal lucah, maki hamun dan mencaru dengan dilapikkan gambar-gambar edit menjolok mata yang mengaibkan.

Antara personaliti yang terdapat di gambar tersebut ialah sebelah Shahidan berbaju pink ialah blogger RBF, sebelahnya Azmi Apa satu sen tak guna dan Padi Jantan.

Akhirnya perjumpaan tersebut sekadar telan air liur dan keluar asap.
~ OMAK KAU!!!!
sumber



# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

1 respon:

mohd azrul berkata...

kenapa ada yg asyik kutuk tmj tak habis -habis nak kutuk tmj dgn fitnah yg melampau rakyat johor sentiasa bersama tmj dlm menghadapi org yg suka fitnah tmj dan sultan johor daulat tuanku