Khamis, 10 April 2014

MH370: Aku syak kerajaan memang ada 'rahsia besar' yang takut untuk didedahkan...

Ni pasai apa kerajaan masih lagi tarik tali nak bagi penjelasan dan taklimat kepada ahli parlimen pembangkang. Apakah ahli parlimen pembangkang tiada hak langsung untuk mengetahui atau turut serta dalam isu yang melibatkan MH370?

Apakah cukup sekadar ahli pembangkang duduk terkangkang depan televisyen dan menanti misteri demi misteri yang masih tidak ada kesudahan. Negara jenis apakah ini ..?

Kalau aku kata kerajaan Najib spesis bodoh lembu dalam kandang, nanti takut - takut ada yang ekstreme marah dengan aku .. tapi salah ke apa yang aku cakap?

Ini isu Negara yang sepatutnya mengambil kira semua asset yang ada. Aset ahli parlimen kerajaan dan juga asset ahli parlimen pembangkang.

Kalau menturut laporan ini;

“Sebelum ini mereka kata kami tidak boleh hadir taklimat sebab tidak beri surat. Tapi bila surat diberi, taklimat pula tidak mahu dilakukan.

“Sekarang mereka bagi alasan tunggu siasatan jawatankuasa menteri selesai, kemudian suruh kami memahami masalah yang berlaku, tetapi persoalannya mengapa mereka tidak mahu beri kerjasama?

Ni aku nak Tanya, apasai UMNO-BN takut sangat nak bagi taklimat kepada pembangkang?

Orang kalau takut, mesti ada benda yang dia sorok .. mesti ada punya.

Jangan sampai rakyat mengiyakan teori yang mengaitkan kerja jahat MH370 didalangi oleh pihak orang berkuasa dalam Negara kita sendiri. Hangpa yang beriya sangat cari pasal, jangan salahkan rakyat yang mula syak tentang kerja jahat hangpa.

Dah la tu, jangan jadi kerajaan lembu dalam kandang ..


# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

3 respon:

rosMAH370 berkata...

mcm sama kes dgn lahad datu. rupanya umno ada perjanjian syaitan. tp biasalah menipu. dh terbiasa menipu rakyat.

soalan utama MH370:

KENAPA PILOT TERBAIK DIPANGGIL BERTUGAS SEMASA CUTI? mcm ada mission penting.

MH370 dikatana bawa manggis bertan2. kenapa tak guna kapal laut bawa manggis? mcm penting sangat manggis tu dan negara china tgh kemaruk nk makan manggis segera. apa ke hee?

najib : alangkah baiknya jika anwar menang PRU13 jadi PM, takla aku penin sekarang. tulah budak2 umno ni bodoh nk tipu bagi aku menang juga. kan dah susah aku. anwar boleh rehat dlm penjara, aku yg bebas ni terpenjara jiwa.

Tanpa Nama berkata...

ORANG MELAYU DIA SUSAH NAK KATA PEMINPIN NI PENIPU WALAUPUN DAH DIKENCING BERIBU KALI.FAKTA SEJARAH PUN DIA BOLEH BUAT UNTUK MENIPU ORANG MELAYU .CONTOH NEGERA INI TANAH MELAYU YANG PUNYA PARAMESWARA LE,YAP AH LOY LE,RAIFLES LE,FRANCIS LIGHT LE YG BUKA MELAKA KUALA LUMPUR SINGAPURA DAN P.PINANG.NEGARA ORANG MELAYU YANG PUNYA.NANTI PERCAYA LE KERAJAN INI MENGATAKAN YANG SINGAPURA ITU DIJUAL PADA CINA KEPARAT OLEH PAS DAN KEADILAN.CERTA KAPAL TERBANG DARI AWAL PENDEDAHAN DAH RASA ADA YANG TAK BETULNYE.TAK PERCAYA.NEGARA HUTANG BEGITU BANYAK.GST NAK DIJALANKAN.KES ALTANTUYA TAK DISELESAIKAN.DENGAR CERTA BAPA ALTANTUYA DATANG KEPARLIMEN PUN NAJIB LARI.PRU 13 PUN RAMAI YANG KATA PENIPUAN BEGITU KETARA SEKALI.ITU BELUM MASUK LAGI KES PKFZ,KES CINCIN ROSMAH KES ANAK ROSMAH BELI APARTMENT BERJUTA JUTA.RASUAH KAPAL SELAM TAK BOLEH NAK PERGI LAUTAN HINDI SEBAB TAK CUKUP SYARAT.BELI BERBILION BILION TAK BOLEH SELAM.RAKYAT MAKIN HARI MAKIN SUSAH UMNO BUKAN TUHAN KPD ORANG ISLAM DIA TUHAN KPD ORANG UMNO.NAK NEGAR MAJU RAKYAT TAK SUSAH SEPATUTNYE.YANG PALING HAIRAN ORANG MELAYU INI SANGUP JADI BODOH..TAPI BUKAN SEMUA SUDAH MULA NAMPAK KEBANGKITTAN.

Unknown berkata...

Wahai rosMAH 370,
Kesian juga saya baca rintihan si Najib-Tuyya ni. Begitu lah kaedaan nya kalau kemenangan yang di perolehi melalui penipuan. Hantu "PENIPUAN" yang di lakar akan berterus menghambat si Najib-Tuyya sehingga ke akhir. Mungkin kata kata Mao Tze Tung yang bermaksud, "JANGAN LAKAR WAJAH HANTU DI TEMBOK, SATU HARI IA AKAN MENJELMA DALAM BENTUK ASAL NYA" ada kebenaran nya bagi mereka yang kerap melaku kan apa apa jenis jenayah.