Selasa, 22 April 2014

Seram!! Makhluk ngeri berkeliaran di lokasi YB Karpal Singh maut + Video!


Kalau nak cari publisiti, rasanya memang dah gempak satu dunia dengan aksi tikar terbang raja bengong ni.

Kalau nak cari nombor ekor , aku rasa tak perlu kot sebab raja bomoh ni mengaku punyai duit yang banyak mengalahkan harta Karun yang ada di Pualau Nangka warisan Kesultanan Melaka. Sebab dalam video-video video terdahulu dia memang cakap dia banyak duit.

Kalau dia nak cari hantu atau jembalang yang menyebabkan kereta mendiang Kapral Singhterlibat kemalangan sehingga menyebabkanYB Karpal Singhmaut, aku rasa macam terpana pulak, apakan tidak, dia kata tidak terlibat dengan amalan syirik - khurafat ni.

Jadi apa tujuan raja bomoh ni ..

Ada kaitan dengan pemujaan? penyeruan? Atau saja buat lawak bodoh kat situ?
{baca lagi klik butang papar ... }





Sekali lagi kalau si raja tongong ni buat benda khurafat, aku rasa pihak majlis agama tak boleh lagi berdiam diri. Kena buat sesuatu sebelum lebih ramai yang masuk line dia.

Sebab bila aku post artikel raja bomoh, ada juga komen-komen dari pembaca yang menyokong raja bomoh ni. Sedikit sebanyak dia dah pengaruhi orang dengan cara dia.

Aku bimbang satu hari nanti si raja bomoh ni angkat diri dia jadi wali pulak, nabi ke apa ke .. yelah bila dia dah rasa disanjung dan dipuja.

Berbalik kepada makhluk ngeri yang berkeliaran tu, korang rasa siapa makhluk tu ..? Korang dah jumpa ..?Bukankah yang jampi serapah itulah yang merupakan makhluk ngeri yang berkeliaran ..?!!


sumber



# sila like "kami undi pakatan rakyat"





ARTIKEL BERKAITAN


RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: