RUANG PENGIKLANAN

HANYA RM10 UNTUK LANGGANAN (1) BULAN!! MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI
  • SmartTonePlus.com
  • ~ RAHSIA BAGAIMANA SISTEM KAMI DAPAT MEMBANTU ANDA CIPTA INCOME SETIAP BULAN KINI TERBONGKAR. KLIK SEGERA!!
  • ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!
  • ~Free Pos laju & Free Gift. Penghantaran Segera!
  • iklan 6
  • - letakkan iklan anda serendah RM10 sahaja
  • iklan 7
  • - letakkan iklan anda serendah RM10 sahaja

Isnin, 31 Mac 2014

MH370: Memang sah penipu!

“Wahai Daily Mail hentikanlah membuat drama walaupun anda sangat pandai membuat cerita dan skrip yang tidak benar.
“Semoga tuhan mempunyai belas kasihan terhadap roh anda.


Akhbar Daily Mail diselar oleh ahli keluarga dan sahabat Kapten Zaharie Ahmad Shah malam tadi berhubung laporan akhbar tabloid Britain itu juruterbang
MH370 mengalami gangguan fikiran beberapa minggu sebelum pesawat hilang pada 8 Mac.

Juruterbang Malaysia Airlines itu disiasat oleh pihak berkuasa Malaysia selepas pesawat membawa 239 penumpang hilang tetapi Biro Siasatan Persekutuan (FBI)
Amerika Syarikat (AS) mendapati Kapten Zaharie tidak boleh dikaitkan dengan kehilangan pesawat itu selepas tidak menemui apa-apa yang pelik terhadap simulator
penerbangan Boeing 777 miliknya.
{baca lagi klik butang papar ... }




Akhbar tabloid Britain itu sebelum ini melaporkan Kapten Zaharie yang bekerja dengan Malaysia Airlines selama 33 tahun dan pernah menerbangkan pesawat
selama lebih 18,000 jam mempunyai masalah peribadi dan merupakan penyokong fanatik Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim

“Wahai Daily Mail hentikanlah membuat drama walaupun anda sangat pandai membuat cerita dan skrip yang tidak benar.

“Semoga tuhan mempunyai belas kasihan terhadap roh anda. Saya tidak akan maafkan anda,” tulis anak juruterbang itu, Aishah Zaharie di akaun Facebooknya
malam tadi.

Tabloid tersebut mendakwa mereka bercakap dengan isteri dan anak perempuan kepada juruterbang berusia 53 tahun itu dan kedua-duanya mengatakan beliau terganggu
dan menyepikan diri beberapa minggu sebelum pesawat hilang.

butiran penuh laporan pembohongan daily mail
rujuk sini | baca boleh percaya jangan!
  • Sudah lebih tiga minggu sejak pesawat MH370 hilang dengan 239 penumpang termasuk 12 anak kapal, dan penyiasat di Malaysia mengesyaki pesawat mungkin melencong
    daripada laluan asalnya dengan sengaja.
  • Pesawat dipercayai terbang beratus batu melepasi selatan Lautan Hindi dan kehabisan minyak sebelum terhempas ke dalam lautan.
  • Masih belum ada bangkai atau serpihan pesawat yang ditemui setakat ini.

Macam mana tak jumpa, lebih kepada teori rampasan!!

PBO: Jadi aku pun terikut sama memaparkan berita palsu. Mohon maaf kepada keluarga Kapten Zahari.
butiran penuh laporan pembohongan daily mail
rujuk sini | baca boleh percaya jangan!



# sila like "kami undi pakatan rakyat"




Artikel Berkaitan


4 respon:

  1. balik semula ke cerita asal....orang atasan mengarahkan kapten yang bercuti untuk terbang... siapa orang atasan tu..kenapa? kargo apa yang dibawa...betul ke manggis 4 ton...janganlah buat skrip lompat-lompat..

    BalasPadam
  2. Tak tau lah apa agenda orang atasan, semakin di atas semakin bijak wajib jadi pemenang oscar hollywood...sayu bila orang biasa jadi mangsa percaturan politik...mcm dlm filem2 hollywood yg pernah kita tonton, siapa hero siapa dajjal sebenarnya...

    BalasPadam
  3. kerajaan ada agenda tersembunyi

    BalasPadam
  4. memng pomm , ade org rancangg dohh sumee . saye dok lehh terimee yg penumpang MH370 mati . kalu ye penumpang MH370 mati saye nok tengok mayat . tolong jgm wak keputusan yg tidak masuk akal . =(

    BalasPadam

~PELUANG TINGKATKAN TRAFFIC BLOG ANDA:

borang untuk tukar link

~ dapatkan auto update via email anda

langgan artikel terkini pen buruk online ™

KONGSILAH ...

Artikel Terbaru