Jumaat, 21 Mac 2014

MH370: Chef Wan dan gambar bodohnya mempersenda MH370


KUALA LUMPUR: Chef selebriti Datuk Chef Wan akur dengan sebarang tindakan terhadap beliau yang ‘mempersenda’ insiden kehilangan pesawat MH370 menerusi akaun Instagrammya di @chefwan58.

Katanya, ianya hanyalah satu gurauan untuk melihat reaksi orang ramai terhadap gambar yang dimuatnaik beliau yang kemudiannya dipadam.

Beliau yang berada di sebuah pantai pagi tadi memberitahu pihak krew untuk berjenaka dan lihat reaksi orang Malaysia yang suka "melatah dan mengutuk orang."
{baca lagi klik butang papar ... }




“Saya percaya bahawa ada yang pernah bergurau tentang isu ini dalam beberapa hari lepas namun saya sengaja meletakkan gambar itu di Instagram untuk melihat reaksi orang ramai.

“Tidak sampai 10 minit, saya dihubungi oleh Ayie Murai.com… Benar bahawa orang Malaysia suka mencari sebab untuk memburukkan orang lain walaupun ia bertujuan untuk membuat orang ketawa dan ia merupakan satu jenaka,” kata beliau menerusi Instagram.

Beliau juga akur dengan sebarang tindakan terhadap beliau.

“Saya terima segala akibat susulan tindakan saya. Saya sengaja melakukannya dan saya berjaya.”

Dalam entri itu, Chef Wan bergambar bersama sekeping objek yang dikatakannya sebahagian daripada pintu pesawat MH370 yang hilang sejak 8 Mac lalu.

Dalam nada berjenaka, Chef Wan menyatakan objek tersebut merupakan sebahagian daripada pintu tandas di sebuah rumah di pantai Morib.

Sementara itu, menurut undian yang dilakukan di AstroAwani.com, 80.68 peratus mahu Chef Wan meminta maaf kepada rakyat Malaysia dan Malaysia Airlines manakala 7.41 peratus bersikap neutral terhadap insiden berkenaan.

PBO: nasib baik bukan anak kau ke, saudara ke yang menjadi mangsa MH370. Fikir guna kepala lutut ke apa?

Artikel Berkaitan



sumber


# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

8 respon:

Awanama berkata...

Chef wan saja buat gimmick sbb dah tak fofular...cuba klu dlm mh370 tu ada anak dia ke cucu ke...hmm masa tu takda masa dah nak buat joke dan survey ke atas rakyat Malaysia, meraung kot agaknya...lol

Awanama berkata...

Hahaha what a joke chef, go bake a cake behind ur own toilet door..

Awanama berkata...

Gay tak diterima bumi dan langit . Harkktuihh . Islam cap ape ntah ko ni chi wan

Awanama berkata...

Asyik la nak salah kan gay..ape kena mengena???..esok2 anak ko jadi gay..agak2 ko nak ckp tak gay tu tak diterima bumi dn langit bodoh punya bahlol!!..ntah2 bapak ko pun gay kot..bab2 hukum akhirat ko tak layak nak cite kat bumi la barua...mak kau melacor siang malam..bapak ko tiap malam dok hentam pantat cina dol..ko ingat bumi langit tanah kubur terima????..macam tahik je anak haran nehh..puihhh!!

Awanama berkata...

Ko tu pun ape kurang barua..islam cap tahik babi jerw kot

Awanama berkata...

Kepala lancau lu la...bapak ko gay tarah jubo anjing pun ape beza nya lahanat

Awanama berkata...

jangan hina umat kita...apa yg penting doakan yg terbaik untuknya agar d beri petunjuk...go islam 4 all in da world..mh370 adalah petunjuk untuk kita beserah pada allah agar kt kembali menyembahnya..

Awanama berkata...

Sepatutnya chef Wan dan sekeluarganya elok berada dalam MH370 yang hilang tu...baru dia tahu tempatnya dimana sekarang...makin tua2 chef Wan makin merapu...nama pun dah tenggelam...