Isnin, 17 Februari 2014

Panas! PERKASA nak demo 'bogel' isu Kassim Ahmad

Takkan melalak je, bila nak berdemo wahai bang Berahim, macai dan PERKASA?


Woit bukankah hangpa pejuang Islam dan melayu tulen? Bukankah hangpa pembela raja-raja melayu? Bukankah hangpa jadi hero bila timbul isu kalimah Allah?

Bukan sahaja Kassim Ahmad yang harus diambi tindakan, penganjur, Mahathir pun kena heret sama. Mereka juga harus dikenakan tindakan. Kerana mereka sama-sama terlibat dalam program anti hadis tu.

Takkan sekadar buat statement macam ni je ..?
{baca lagi klik butang papar ... }



5 artikel pilihan pembaca hari ini






"Memang jika benar Kasim berkata demikian, ia satu keceluparan yang dahsyat, wajar di ambil tindakan kerana ia menghina Islam (menghina Allah), mencabar Majlis Raja-Raja Melayu serta kesannya boleh mengelirukan kefahaman terhadap Islam," kata Ibrahim dalam satu kenyataan petang ini.

SEMENTARA itu Mahfuz Omar berkata;
an awam.
Menurut beliau, pihak berkuasa agama juga seolah diam walaupun ajaran 'anti-hadis' beliau telah difatwakan haram sebelum ini.

"Beliau (Kassim) persoalkan bagaimana masyarakat Islam mendewa-dewakan Nabi Muhammad, rambut wanita bukan aurat dan wujud kasta paderi.

"Ini satu penghinaan kepada Islam dan pencabulan hak dan penghinaan terhadap Majlis Raja-Raja," katanya pada sidang media di ibu pejabat Pas, hari ini
"Tak ada pula Perkasa atau mana-mana NGO berdemo menentang kenyataannya ini," dakwanya.

PERKASA, macai dan bang Berahim yang kononnya 1000 kali lebih baik dari Anwar Ibrahim buat la bantahan besar-besaran, kutuk ke, lumur darah ayam ke .. kan hangpa pro bab-bab macam ni? Jangan munafik la woi .. nanti orang bertambah meluat .. pui...!

Bang Berahim tak mau tampar Mahathir ke sebab dia pi rasmi program tu ..?

sumber



# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: