Rabu, 29 Januari 2014

Gempar: 8 lagi ADUN PKR protes letak jawatan!

Membazir, siapa nak bayar duit belanja PRK DUN Kajang 2014??

Siapa untung dengan permainan politik baru PKR yang tidak sampai setahun PRU 13 berlalu,, Anwar Ibrahim, Khalid Ibrahim, AzminAli ..atau rakyat yang untung?

Pergi jahanamlah kalau rakyat untung. Untung apa, haru biru diSelangor gara-gara Azmin dan Khalid berbalah .. berbalah nak rebut jawatan Menteri Besar. Panas betul!!!

  • yang pasti UMNO, TV3 dan Utusan juga yang untung kerana dapat alih isu sara hidup

Ketika puak-puak ni bergelut untuk survivor politik, rakyat tetap bayar lebih untuk minyak, astro, gula, dan macam-macam lagi. Korang tetap nak merebut jawatan Menteri Besar. Jenis apa korang ni?
www.penburukonline.blogspot.com

Sepatutnya dalam kepala hotak korang fikir bersama pakatan rakyat untuk menyekat terus UMNO-BN dari terus menzalimi rakyat. Bukan kerja korang berdiri sama bangang dengan parti UMNO-BN!

Tak habis-habis dengan merebut kuasa!

Korang tunggu dan lihat, pemilihan PKR bulan Mei nanti, apa pula yang terbang, kerusi, meja, microphone, atau ada yang patah sana, patah sini? Huh!

OK berbalik kepada cerita lapan ADUN PKR yang dikhabarkan oleh macai sebelah sana, mereka mendakwa akan ada lagi lapan ADUN PKR akan meletakkan jawatan menjelang hari Khamis. Berita itu bertiup slow-slow tapi terbang bersama bau busuk najis dari mulut para macai. Dikhabarkan tweet TS Khalid bukan yang sebenar. Klon dan ini memang kerja pro blogger pro UMNO!

Hahaha agak-agaklah sikit bro .. tak mungkin ADUN letak jawatan sebab apa ..

SEBAB SEMUA SEDANG PASANG ANGAN-ANGAN NAK JADI MB!!

Lagi menarik hari ini ..







# sila like "kami undi pakatan rakyat"







RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

8 respon:

The World of Islam berkata...

hanya merugikan wang rakyat. Rakyat akan nampak tembelang PARA Yb.

Tanpa Nama berkata...

BUKAN SENANG NAK HADAPI REJIM THOGHUT NI!...SELURUH DUNIA KACAU BILAU....

5sal berkata...

Biaq betoi berita tu baru padan ngan muka pkr ni.Memang pun boleh dikata semua ahli2 pkr tu bekaih ahli UMNO, tak heran lah.Setahu aku hanya beberapa kerat bukan ahli UMNO,Macam TS Khalid dan YB Fuziah bukan ahli UMNO.Kononnya Anwar tu akan jadi penyelamat PKR.Seolah TS Khalid tak pandai urus tadbir selangor Anwar masuk campur.Sepatutnya Anwar campur dalam parti ja,tapi sampai dalam kerajaan negeri pun dia campur tangan.Terer sangat ka Anwar tu.Satu soalan Anwar tu anak negeri selangoq ka????

Tanpa Nama berkata...

Pergi jahanamlah dng PKR!! Hangpa semua ni memang semangkuk dng umno haramjadah!!!

Tanpa Nama berkata...

Kalau taknak membazirkan duit rakyat,
"AMNO JANGAN MASUK BERTANDING"!!!
Bukankah sejak penjajah balik negeri, amno yg jaga duit negara?? Tak cukup duit, berhutang la pulakk. Nak tunggu PRK sbb MP amno mampoz, lambat lagi la nampaknya.

Tanpa Nama berkata...

Betul ke cerita ni. Kita tulis dgn tanggungjawab.

setiap hari aku dilihat..siapa..?? berkata...

betul tu sedara..aku pun hairan dgn anuar nih..bagi aku dah bagus dah tok khalid jaga selangor tu..kalau alasan nak menambah baik tak perlulah nak jadi MB..bagi kerjasama kan bagus..bukan mendatangkan kebaikan pun malah akan mengecewakan sebelah pihak..

vmc master berkata...

Rahsia Pancutkan Isteri Terbongkar !!
Kenikmatannya Terasa Hingga Ke Subuh !! => KLIK HERE !!