Sabtu, 14 Disember 2013

Ketua Syiah pun mengaku Mat Sabu bukan pengikut Syiah .. saksikan !!

foto 1
foto 2

Sebuah akhbar arus perdana telah jumpa dengan Ketua Syiah Kedah semata-mata nak mendapat pengesahan dan kepastian dari Ketua Syiah Kedah sama ada Timbalan Presiden PAS adalah menganut fahaman syiah sepertimana 10 "bukti kukuh padu" yang didedahkan oleh KDN semalam.

Beliau mengakui tidak pernah berjumpa dengan Mat Sabu dan tidak mempunyai pengetahuan mengenai pembabitan Timbalan Presiden PAS itu dengan fahaman syiah seperti mana di dakwa Zahid Hamidi.


{baca lagi klik butang papar ... }




Beliau juga tidak pernah nampak dia seorang pengikut syiah.

Kalau dah Ketua Syiah sendiri akui Mat Sabu bukan berfahaman syiah .. apa lagi KDN dan Zahid Hamidi boleh mengesahkan semborono beliau seorang penganut syiah.

Ini tidak lebih kerana keceluparan dan terlepas cakap Zahid Hamidi semasa Perhimpunan Agung UMNO 2013 yang bercakap untuk tunjuk lagak kerana terbawa-bawa dan khayal atas kedudukkan sebagai Naib Presiden UMNO yang mendapat jumlah undi yang tertinggi.

Satu lagi nak tanya dengan Zahid Hamidi dan KDN .. bila lagi nak cekup Ketua Syiah Kedah ni????? ~~OMAK KAU!!!!

sumber sini




# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: