Isnin, 7 Oktober 2013

PAU: Mukhriz 1 - 0 Hishamudin hahahahha

Sejak bila pula pemimpin-pemimpin UMNO berani untuk berbahas .. kalau dengan pemimpin dalam 'keluarga UMNO' pun tak berani .. maka dengan pemimpin pembangkang memang jauh dari api.. cakap berdegar - degar .. ekor penuh taik ..!

Anwar beberapa kali mengajak Najib debat . cabaran langsung tak bersahut .. dah memang jenis pengecut .. berilah seribu alasan .. orang boleh menilai ..

baca lagi ..




Hishamudin dilaporkan tidak mahu berbahas dengan calon-calon Naib Presden UMNO menjelang Pemilihan Agong UMNO (PAU) dengan alasan ..


Naib presiden Datuk Seri Hishammuddin Hussein menolak cadangan agar semua calon yang bertanding untuk merebut jawatan tersebut membahaskan idea melalui siaran televisyen.

Beliau yang mempertahankan jawatan itu berkata, perbahasan seperti itu tidak perlu kerana pemilihan tersebut hanya “melibatkan keluarga Umno”.


Nampaknya Muhkriz menang pusingan awal dengan satu tamparan manja lagi lembut ke pipi Hishamudin ..

Macam mana pula tiga lagi calon Naib Presiden UMNO .. ader berani bang ... ke sama je spesisnya ..?

nengok sini




# sila like "kami undi pakatan rakyat"






RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: