Khamis, 20 Jun 2013

Wanita ini tidak "tahan" ketika suami berada dipenjara sehingga sanggup ...

Alor Gajah: Seorang wanita menggunakan kesempatan ketiadaan suaminya yang dipenjarakan bersekedudukan dengan seorang lelaki hingga melahirkan anak tidak sah taraf di Durian Tunggal, di sini.

Wanita berusia 39 tahun itu dipercayai menjalin hubungan terlarang dengan pasangannya yang 10 tahun lebih muda sejak beberapa tahun lalu hingga dia melahirkan anak lelaki yang kini berusia dua tahun.

baca lagi ..






Kegiatan pasangan itu terbongkar selepas kediaman diduduki mereka di sebuah pangsapuri diserbu pegawai syarak bersama anggota polis selepas mendapat maklumat.

Sumber berkata, pegawai syarak memberi salam di dalam rumah yang berkeadaan gelap sebelum kedengaran suara dari dalam rumah bertanyakan sesuatu sebelum senyap.

“Pegawai syarak kemudian memaklumkan tujuan kehadirannya ke rumah itu dan terpaksa menunggu selama kira-kira 30 minit sebelum pintu dibuka seorang wanita berkemban.

“Wanita itu kelihatan terpinga-pinga sebelum membenarkan pemeriksaan dilakukan di dalam rumah,” katanya ketika ditemui di sini, semalam.

Beliau berkata, pemeriksaan dalam sebuah bilik mendapati keadaan tersusun kemas manakala pemeriksaan di sebuah lagi bilik menemui enam orang termasuk kanak-kanak sedang nyenyak tidur termasuk seorang lelaki dan wanita itu mendakwa lelaki itu adalah anak saudaranya.

“Siasatan lanjut bagaimanapun mendapati dakwaan wanita berkenaan adalah alasan semata-mata bagi mengelak diberkas. Pasangan itu kemudian ditahan untuk siasatan lanjut,” katanya.

Sementara itu, Ketua Penguat Kuasa JAIM Rahimin Bani ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan mengenai tangkapan berkenaan.


# sila like "kami undi pakatan rakyat"






RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

1 respon: