Sabtu, 4 Mei 2013

Terkini: bonda Dato Husam Musa kembali ke rahmatullah ~harakahdaily

Assalamualaikum­ Wrt Wbt.

Adalah dimaklumkan bahawa bonda Dato Husam Musa, Hajah Salma Haji Idris baru sahaja kembali ke rahmatullah sebentar tadi.

Solat jenazah selepas solat Asar di Masjid Kota, Salor.

Sama-sama kita doakan Allahyarhamah ditempatkan di kalangan para anbiya dan orang2 yg beriman. Dan semoga Dato Husam sekeluarga terus tabah mengharungi perjuangan membela rakyat dan negara.

Al-Fatihah

KUALA LUMPUR: Menjelang hari penting untuk calon PAS Putrajaya, Datuk Husam Musa esok, bonda beliau Hajah Salma Haji Idris meninggal dunia tengahari ini.

Solat jenazah untuk Allahyarham akan disempurnakan selepas solat Asar petang ini di Masjid Kota, Salor.

"Sama-sama kita doakan Allahyarhamah ditempatkan di kalangan para anbiya dan orang-orang yang beriman," kata pembantu Husam dalam satu kenyataanya pagi ini.

"Dan semoga Datuk Husam sekeluarga terus tabah mengharungi perjuangan membela rakyat dan negara. Al-Fatihah," katanya lagi.

Husam sangat rapat dan menyayangi ibunya itu. Hampir kesemua keputusan besar yang hendak dibuatnya akan dimaklumkan dahulu kepada ibunya untuk memohon restu.

Sebelum menyertai pilihan raya di Putrajaya Husam telah ke hospital di mana ibunya sedang mendapat rawatan untuk memohon restu beliau. ~harakahdaily



# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

1 respon:

Tanpa Nama berkata...

takziah. alfatihah